Jongensproblemen!

heee allemaal,

ik heb dringend hulp nodig! Word helemaal gek van een jongen. Het is nu net drie weken uit met hem, om de onnozelste reden ever! Hij wilde het niet meer een kans geven dus klaar, maar doordat we zonder echte problemen uit elkaar zijn gegaan en we het gewoon heel goed met elkaar nog konden vinden wilde hij graag meteen goede vrienden blijven. Toen heb ik maar gezegd dat ik het allemaal rustig op wilde bouwen, omdat ik natuurlijk nog wel een beetje gevoelens voor hem heb. Daarbij komt nog dat hij bij mij op school zit, geloof me neem nooit een jongen van je eigen school! Maar nu het probleem: Sinds het uit is hebben we elkaar gewoon totaal niet meer gesproken. Eerst kwam ik hem ook nooit op school tegen, maar de afgelopen week alleen maar. Iedere dag duizend keer. We zeiden telkens een keer hoi, maar daar maakte hij zo iets ongemakkelijks van, en de helft van de tijd negeerde hij me. Ik voel me hier nu zo rot door, omdat ik gewoon niet weet waar die nu mee bezig is. Ik bedoel hij wilde zo graag goede vrienden worden en nu durft die me amper aan te kijken!

Ik heb hem gisterenavond een smsje gestuurd (iets wat ik sinds het uit was al niet meer had gedaan) over waar die nou mee bezig is, en of er iets aan de hand is omdat die me negeert. Daarbij praat hij wel doodnormaal met mijn vrienden trouwens! Maar daar heb ik geen reactie op gehad.

Heeft iemand dit ook meegemaakt? of iemand tips voor hoe ik dit moet aanpakken, of wat er met hem aan de hand is haha?

heeel erg bedankt alvast!
Liefs!

Laten gaan.
Hij toont geen interesse meer in je.Hij negeert je.Blijkbaar heeft die vriendschap voor hem niks betekent.Anders zou die niet zo doen tegen je.
Zulke jongens beseffen pas later wat ze kwijt zijn (geloof me).

Als hij je negeert, denk ik niet dat hij interesse in je heeft.
Ik zou hem laten gaan, als hij zelf weer een keer op je af komt of je smst weet je dat hij nog wel interesse in je heef, en zou je daar op in kunnen gaan.

JA! Godzijdank, ik ben niet de enige.
Het is bij mij nu 6 dagen uit (zie topic: Wat nu?) en ik kom hem alleen maar tegen in school. Normaal gesproken nooit, maar nu wel. Wees blij dat ie nog af en toe hoi zegt, mijn ex loopt me STRAAL voorbij en kijkt alleen mijn kant op in de kantine als hij een ander meisje zit te kietelen of aaien etc. Pure uitdaging, alleen om me uit te lokken, maar het werkt.

Ik denk dat je geen contact had moeten zoeken, maargoed, gebeurd is gebeurd, het is nu gewoon een kwestie van tijd. Voor jou en voor mij. Gewoon rustig doorgaan met je leven totdat wij kunnen zeggen dat het ons niets meer doet. Daarna kan je wel weer proberen vrienden te zijn, maar voor nu moeten wij voor onszelf kiezen. (Dit kreeg ik als advies, voor mezelf kiezen) Daarbij dus ook zo weinig mogelijk aandacht aan zijn gedrag schenken, gewoon in en uitademen, en doorlopen. Wat hij denkt, doet er niet toe. Jij bent degene die hier overheen moet komen. Jij. En ik.
Ik weet hoe onmogelijk dat nu voelt, maar het is zo. En hoe verder we in de tijd zijn, hoe makkelijker het wordt om hem normaal, relaxed en recht aan te kijken.
Sterkte, ik leef met je mee.

Ja, laten gaan. Geen moeite meer voor doen. Hij heeft laten merken dat hij geen interesse meer in je heeft. Het is moeilijk om te accepteren maar het komt goed.

of hij heeft indd geen interesse meer… of hij is onzeker/verlegen, dan durven mensen je ook vaak neit meer aan te kijken ect gewoon omdat hij zich schaamd dat hij je misschien wel gekwetst heeft

te vaak op verzenden gedrukt -.-’

ik heb wel idd van een goede vriend van hem gehoord dat die het heel erg vond dat die me zo had gekwetst. Dat heeft die echt gedaan, door wat eerder is gebeurd. Misschien heeft die ook wel geen intresse, maar hij is een jongen die met ieder meisje waar die mee bezig is geweest of iets mee heeft gehad goede vriendinnen gebleven mee is. Bij ons laatste gesprek had die gezegd dat die dacht dat hij geen gevoelens meer voor me had, en die week daarvoor nog wel. Een goede vriendin van me zei dat die dat misschien zei om het allemaal makkelijker te maken en om me niet nog meer te kwetsen. Ze denkt ook dat die misschien nog gevoelens voor me heeft en over me heen probeert te komen nu. zou dat kunnen?

ik kan je topic trouwens niet vinden missingconcert haha!

Hij is inmiddels gezakt naar pagina 4 :wink:.

Dat smsje was misschien niet heel erg slim. Komt nogal aanvallend over (kan ik ook mijn fout zijn). Als hij wel met je vrienden praat kan je natuurlijk ook gewoon een gesprek met hem beginnen (over iets leuks waar jullie beiden erg in geintresseerd zijn bijv.) zo laat je hem zien dat je echt een superleuk persoon bent en dat hij echt de grootste fout heeft gemaakt. Misschien dat hij dan wel z’n gevoelens voor jou herkent? Succes!

klopt denk ook dat ik dat smsje beter niet had kunnen stuur, denk ook maar niet dat ik er een smsje achteraan stuur. Denk dat ik gewoon ga afwachten tot ik hem zie en dan een gesprek tegen hem begin. Ga hem eens laten zien wat die kwijt is! dankjewel!