heey meiden, ik heb nogal wat problemen qua vriendjes,een hele tijd geleden was ik stapel op een jongen, ik had hem verkering gevraagd, en hij zei ja, maar na 3 dagen maakte hij het al uit, ik was er kapot van… in die tijd had een vriendin met een jongen, en een paar weken later maakte zei het uit, toen een week later vroeg haar ex mij verkering, en ik zei ja, maar ik vond hem na een maand niet leuk meer, hij was heel gemeen tegen mijn vriendinnen, dus ik maakte het uit en nu hebben we heel erg ruzie, maar het probleem is, er zijn 2 andere jongens op mij die ik niet heel leuk vind, maar ik wil ze niet kwetsen
Hoe bedoel je dat ze je niet wil kwetsen? Bedoel je omdat je er misschien 1 moet kiezen?
oke ten eerste, wat een kneus is die jongen die het met jou heeft uitgemaakt! Na drie dagen!? wat een idioot haha geen aandacht meer aan besteden. Je probleem is nu dus eigenlijk dat er 2 jongens verliefd op je zijn maar jij vind ze niet leuk? dat is toch niet erg!? je hoef echt niet elke jongen die jou leuk vind ook leuk te vinden hoor! zolang je maar niet doet alsof je ze leuk vind en ze geen valse hoop geeft, heb jij geen probleem hoor meid! maar wel heel veel succes met alles! xxx
Als je die 2 jongens echt niet leuk vind, of ze zijn je type niet, kan je het hen gewoon op een rustige manier zeggen. Ze zijn misschien een beetje gekwetst dan, maar ze zullen het wel begrijpen. En geef toe: gekwetst worden omdat iemand zegt dat je haar type niet bent, is niet zo erg als gekwetst worden omdat je een relatie begint met hem gewoon om hem een plezier te doen. Want als dat uitkomt, dan zullen ze pas gekwetst zijn. Dus, als je ze niet leuk vind, vertel het ze gewoon
Als je tegen ze zegt dat je niet verkering met hen wil is toch niet kwetsen? Ze zijn misschien teleurgesteld, maar dat is het enige. Oneerlijk zijn dan kwets je iemand. Gewoon eerlijk zijn dus
Ik snap er geen fuck van