jongensprobleem

Ik heb dus een probleem met een jongen.
Ik ben al 2x op een soort van dubbeldate geweest. En vind hem echt
heel aardig enzo. We praten veel, en smsen veel, behalve als zijn btg op is.
Maarja, ik had hem dus gesmst; Wat zou je doen als ik je leuk begin te vinden? Ik kreeg er geen reactie op. Toen heb ik nog maar een smsje gestuurd; Als je niet hetzelfde vindt zeg het dan meteen, dat is minder pijnlijk. Na even wachten kreeg ik een smsje. Maar dat ging over dat ie een wedstrijd had ofzo. Ik voel me nu echt kut, hij smst niet terug, en hij heeft wel btg anders had ie helemaal niet gesmst. Dus: iemand tips?

Geef hem even de tijd. Hij is niet achterlijk, hij voelt al waar je heen wilt, je overvalt hem er mee, waarschijnlijk… Als ie binnen, zeg een week, nog niet heeft gereageerd dan zou ik het hem eens recht in zijn gezicht vragen.

Ik zou het niet egt weten… soms heb ik dat ook wel eens met een vriend: dan sms ik hem iets liefs… maar dan smst hij daar niet meer op terug.
Waarschijnlijk is die jongen gewoon heel verlegen en vind hij jou wel aardig maar wil hij niet meer… (ik denk dat dat bij mij namelijk het geval is!)
Laat hem maar… als hij je leuk vind dan laat hij het wel merken, (want hij weet al dat jij hem leuk vind!) Als hij je niet leuk vind, dan zou ik lekker voor een ander gaan!! (als je toch weer contact met hem wil kan je na bv. 2 maanden weer eens een sms sturen om te vragen hoet het met hem gaat!)
Hopelijk heb je hier iets aan!! :wink:

geef m wat tijd
en doe t rustig aan, miss na een tijdje komt hij erop terug
en als t niet zo is; genoeg andere leuke jongens!
x

Dankje voor reacties.
Maar hem vergeten lukt niet. Iedere jongen vergelijk ik met hem. Dit klinkt nu best wel wanhopig *-) maarja.
Het rare vind ik dat HIJ vroeg om nog zo’n dubbeldate te doen…

Misschien weet hij nog niet wat hij wil…
Of het smsje is niet aangekomen…
En anders; genoeg andere jongens!!
Moet ik zeggen want ik ben chagrijnig omdat het uit is