jongensprobleem

hallo iedereen,
ik had een tijd geleden een vriend.
toen het uitging, kregen we ruzie.
ik probeerde hem daardoor te vergeten.
dat heeft natuurlijk totaal niet gewerkt.
nouja iig, het is nu allemaal goed.
maar, hij zegt nu dat hij me weer leuk vind. :S
hij heeft een seconden geleden zn vriendin gedumpt. (want hij had al snel een nieuwe)
hij wil weer met me, maar hij heeft het nog niet officieel gevraagd.
ik wil best verkering maar dit zijn de voor en nadelen:
nadelen:
-iedereen stormt op school op me af met: ‘Ooh je hebt weer met hem!’ ‘wat schattig!’ ‘wat een leuk stel!’.
en daar word ik compleet gestoord van.
-ik ben er niet van overtuigd dat het ‘iets’ word
-ik weet niet precies of ik hem wel echt leuk vind

voordelen:
-ik vind hem diep in mn hart nog wel een beetje leuk
-ik heb minder haaters. (toen ik ruzie had hadden super veel mensen haat aan me om die ruzie enzo)
-ik heb iemand om helemaal kapot te knuffelen

ik weet dat dit een beetje een wazig en raar verhaal is maar ik weet niet wat ik moet doen.stel dat ik weer met hem neem, dan word hij denk ik officieel uitgemaakt voor ‘player’ omdat hij dan meteen weer een ander heeft.
ik sta nu echt hulpeloos. help me please.

alvast bedankt
Liefs Anna

Ohja, heel logisch een voordeel van verkering met iemand nemen is omdat je dan minder haters hebt.

zoals ik het zo zie kan je het gewoon beter uit laten.
nu lijkt het alsof je hem alleen terug zou willen om hem te gebruiken

Haha wtf je neemt toch met iemand omdat je verliefd op m bent?

Wil je met een player? Dat moet je je maar is afvragen.

En het is vast niets voor niets je ex…

gwn doen, iz stoer! :wink:

:’)

maar het ik zou een ex een ex laten en vooral als hij al snel met iemand anders neemt nadat het uit is.

Jezus…

Doe gewoon wat je hart je ingeeft. Ik weet het, cliché, maar je voelt toch zelf intuitief ook wel aan of dit goed is of niet? Als je ex je ex is omdat hij lullige dingen heeft gedaan/is vreemdgegaan/jullie constant ruzie hadden zou ik denk ik gaan voor de realisatie dat dit een egoboost is maar dat deze jongen het niet waard is. Als het om een stomme reden uit ging, of door een misverstand, en je mist hem eigenlijk best wel en je zou het leuk vinden om weer bij hem te kunnen zijn/je bent verliefd op hem/je weet dat hij je gelukkig maakt - dan wel doen :slightly_smiling_face: Maar zoals het nu op mij overkomt wil je hem helemaal niet echt terug - de gedachte dat je dan iemand hebt om kapot te knuffelen is geen goede motivatie. Je moet hem kapot willen knuffelen en alleen specifiek hem, niet gewoon iemand.

Sorry hoor, maar alle punten die je opnoemt zijn gewoon belachelijk.
Het enigste punt dat ik nog wel kan begrijpen is ‘-ik ben er niet van overtuigd dat het ‘iets’ word’.

Misschien moet je nog eens goed over je “voor- en nadelen”-lijst nadenken, er zitten dingen bij die je echt niks uit zouden moeten maken en die ook totaal onbelangrijk zijn.