Jongenskleding

ik weet niet of hier al een topic van is, maar ik plaats hem toch.

Ik draag namelijk graag jongenskleding, ik vind het lekker zitten en het is vaak ook leuk. Ik ben ook wel jongensachtig, maar veel mensen vinden het raar. Ik draag voornamelijk jongensbroeken, want ik houd wel van strakke topjes :slightly_smiling_face: Mijn vriendinnen en vrienden vinden het wel leuk en stoer en mijn familie ook. Alleen durf ik het bijna niet te kopen omdat ik laatst werd uitgelachen door de verkoper zelf. Ook ben ik bang dat andere jongens het ook dragen als ik het draag.
Heeft iemand hier tips voor?

Je moet aantrekken waar je je fijn bij voelt. Die verkoper is dan wel heel raar al hij je uitgaat lachen, niks vaan aantrekken. Veel mensen hebben respect voor mensen die zich anders aankleden. Heb je misschien een foto?

gewoon doen joh :slightly_smiling_face: ik droeg het vroeger ook vaak, maar ben zelf wel wat ‘vrouwlijker’ geworden.
mischien lachte de verkoper wel om iets anders? weet je wel niet hoe vaak vrouwen voor hun man kleding moeten kopen xD

Gewoon lekker dragen! Bij de Primark en de H&M heb je leuke (jongens)kleding, soms kijk ik daar ook even rond. :slightly_smiling_face:

Die verkoper is dan gewoon super dom. Ik vind jongens broeken ook heel erg fijn, ik was een keer bij de men@work en toen beschreef ik de broek die ik zocht aan een verkoper, hij is toen een mannenbroek gaan pakken voor me zonder dat ik het zelf voorstelde! Het is helemaal niet raar en ik vind het ook super leuk <3

vind ook van die effen soort van wollen truien met V hals heel leuk, want die vallen dan net wat losser, als iemand snapt welke ik bedoel :stuck_out_tongue:

anyway, juist leuk!!

Heey,
waarom zou een verkoper jou gaan uitlachen, zo verkoopt de winkel toch niks? niks van aantrekken.
je moet kleren aantrekken wat jij mooi vindt. mijn kledingstijl is soms ook NET eventjes iets kleurrijker, iets gewaagder dan die van anderen. eerst lachten ze me er ook om uit, gewoon je schouders en doorlopen. en trouwens, een baggy jongensbroek vindt ik echt stoer. gewoon kopen! kijkeen keertje bij de Sting daar heb ik mijn baggy broek vandaan, was alleen best prijzig, 80 euro, ik weet niet of je dat er voor over hebt, maar ik zou zeker een keer gaan kijken.
x

Gewoon doen! Heb laatst zelf een vest op de mannenafdeling van H&M gekocht, niks mis mee!

Niks mis mee hoor ik koop heel vaak jongens shirts.
Gewoon omdat ik ze stoerder en kleurrijker vind.
En ik ben ook wel eens bang geweest dat een jongen het zelfde aan had als mij.
Maar het is eigenlijk nooit gebeurd.
En is trouwens wel een hele rare actie van die verkoper.

ik koop ook zovaak jongenskleding, voor mezelf en ook voor mn broer of vader als ze iets leuks zagen en als ik dan toevallig de stad in ga neem ik het gewoon mee en pas ik het even omdat mn broer ongeveer even groot als me is ( scheelt 1 jaar ) niks raars aan!

Dit dus. Wat maakt het in godsnaam uit wat je aan hebt! Ik bedoel, ja, het is niet standaard, maar waarom zou je vanwege die ene rare verkoper het veranderen? Heeeel veel van mijn shirts komen van de mannenafdeling. Gewoon veel meer comic/band/logo shirts.

Niks mis mee, een hele goeie vriendin van mij die draagt ook jongenskleding. En we lopen altijd over de jongensafdeling en naar jongenswinkel. Ik sleep haar gewoon mee! En nu is ze er wel aan gewend, niks ergs aan!

ik vind sommige jongens kleren ook leuker! Gewoon doen!

Ik heb ook gewoon een jongensbroek op de jongensafdeling gekocht. Wat kan jou het schelen =D Die verkoper zie je toch nooit weer.

ik koop vaak jongensshirts om er oversized tops van te maken :slightly_smiling_face:

Ik koop wel vaak jongensshirts, maar ik denk dat jongensbroeken mij niet echt zouden staan.

Ik heb wel wat jongens shirts, maar die zijn gewoon tja, leuk maar niet in de meisjes versie (koekie monster sweater, motorcycle shirt, harley vest, etc)

Best wel vreemd van de reactie van de H&M verkoper dat een meisje jongskleding wilt kopen en passen. Ik weet dat er bij de H&M in Heerlen een man komt die al achter in de 40 is en daar gewoon wekelijks jurkjes, leggings en andere vrouwen kleding koopt en past, en hij wordt daar hartelijk ontvangen door het personeel en ze zijn daar inmiddels gewend geraakt aan die man die er met zijn lengte (zeer slank) en behoorlijk lang haar best wel ‘‘aantrekkelijk’’ uitziet. Want ik heb hem daar zelf een paar keer gezien gekleed in zwarte en kleurige vrouwenkleren in die winkel in Heerlen en de binnenstad.

^ haha ik denk dat ik ook weet wie je bedoeld ;p

Haha ik heb koekiemonstershirt! Ook voor mannen. :slightly_smiling_face:
(ik wilde eerst de trui, maar die was er niet :frowning_face:)

Maar je moet je er niks van aantrekken. Maar eigenlijk horen verkopers klanten niet uit te lachen, dat is niet erg netjes. Je moet gewoon aantrekken waar je je zelf fijn in voelt! :slightly_smiling_face:

Ik heb een cookiemonstertrui n_n