Jongensforum

Ik las net een geniaal topic over een meisje die een jongensforum had ontdekt (iets van gamekings of zo) en in dat forum werden echt te cute, en ook wel smerige, dingen gepost.
(Topic van dat meisje btw: http://forum.girlscene.nl…_P/list_messages/131582/0)
Maar die link die ze had gepost doet het niet meer, vroeg me dus af of iemand anders nog een actief jongensforum weet, die een beetje bijgehouden wordt door boy-next-door jongens (dus niet al te nerdy internetverslaafd haha)?

Fok

Fok mensen zijn over het algemeen niet zo leuk.

Was dat niet meer een mannenforum? Dat dacht ik altijd iig.

@ READMYMIND Haha nee klopt. Maar volgens mij bestaat er geen ‘leuke-jongens-forum’.

scholieren.com ?

Nee idd, ze zijn nogal bot :slightly_smiling_face:

volgens mij zitten daar veel nerdjes, niet dat die niet leuk zijn

maar volgens mij zitten de leuke jongens niet echt op forums

Fok forum. :'D
En ja, daar zijn ze soms wel erg bot, maar de chat is wel gezellig.

O_O
In dat andere topic was er iets over zo’n jongensforum, en daar hadden ze het over zichzelf pijpen… En een zo’n gast ging op zn bed liggen, achterover liggen met z’n voeten tegen de muur en dan… iehh. Nasty.

Hm, ik denk ook dat de leuke jongens in hun vrije tijd nutterigere dingen hebben te doen. Jammer, ik verveel me echt heel erg en sommige dingen zijn echt ge-ni-aal om te lezen.

Nee hoor? Niet dat ik zie tenminste.

zoals gamen natuurlijk.

Inderdaad.

dat was dus de reden dat ik dit forum had gevonden, omdat op de meeste andere forums saaie mensen zitten, of nerds! haha ik ben dus een jongen en vind het leuk de meiden-dingen te lezen :slight_smile:

fail, had je niet moeten zeggen :"D

Jongens mogen alleen niet reageren hier…

En ik weer wel dat mijn neef (geen nerd) op zo forum zat van een bepaalde game.