Jongensforum :P

Hoi hoi,

Ik las op het Cosmogirl-forum dat jongens dus ook forums hebben en daar ook over praten over liefdesverdriet enzoo :stuck_out_tongue:, het is opzich wel leuk om te lezen wat de jongens daar nou over zeggen. Hier is de link: http://www.gamekings.tv/forum/viewforum.php?f=8

Zoo dat moest ik ff kwijt :grinning:

haha ik denk niet dat het gamekingsforum heel diepgaand is

Haha omg. x)
De helft van dat forum gaat ook echt over games. :’)
Oh wacht, daar gaat de site over. *dom*

Nou nou… Gamekings en Gametrailers zijn voor ‘gamers’ in het algemeen, dus niet een speciale selectie op geslacht neem ik aan.

Er zijn wel specifieke topics waar eventueel ook jongens om advies vragen, maar een heel forum daarop gebaseerd? De naam zegt het al ‘Game’ dus het gaat over ‘Games’.

het grote chicks in lingerie topic
de droomvrouw – topic
het grote cheerleaders topic

haha maar idd ook over liefdesverdriet enzo
vet lievv :3

EDIT: We zijn nog wel vrienden, i guess, maar fok it man ik zit er helemaal door heen. Nix kan me meer boeien, heb killzone2… en ik verheugde me er best op… en nu vind ik het ineens geen ruk meer aan gewoon omdat ik me fokking kut voel.

haha zo praten ze daar dus xD

Sommige dingen zijn interessant om te lezen :grinning_face_with_smiling_eyes:

haha

Kom je er ook nog eens achter dat ze écht zo oppervlakkig zijn… Zo erg had ik het niet verwacht. x)

Oké nu stop ik met lezen, dat topic op het cosmogirl forum ook (staat trouwens ook een engels forum met jongens in)… :’)

Berichttitel: Re: Liefdesverdriet
BerichtGeplaatst: za feb 28, 2009 4:24 pm

He TZC, respect man. Ik moest huilen toen ik het las… jesus wat is liefde complex… het verbind mensen, het sloopt mensen…

bless

WAT SCHATTIG ='D

Urgh… gamekings zit trouwens vol met die wannaB-gangstertjes die 3 spelletjes hebben voor hun ps3… de n00bs…

Idd =D

argh, ik zie echt allemaal nerds voor me die allemaal over games praten.

Awh, zo lief XD

nounounounou…mijn vriendje zit op het gametrailersforum…

wow, vet grappig dit XD

"Vroeger was zij op mij verliefd geweest, maar toen had ik een meisje, toen het gedaan was, was ik op haar verliefd, maar toen had zij iemand… We hebben dat elkaar vertelt en we zijn egt heeeele goeie vriendn gewordn… Alleen voelde ik me atlijd schuldig tegen over haar als ik een ander meisje kustte (one night stand), ook was ze boos dan. Ik dacht dat er misschien nog iets was… En nu was het een tijdje gedaan met haar vriendje… En ik had het weer, ik werd weer verliefd op haar… En ik heb egt moeite met het verwerken ervan!!! egt! ik kan me niet inbeeldn dat een vriend van mij nu haar lief zou zijn. Ik zou zo jaloers zijn… Hmmm ik haat het, ik keek er naar uit om haar iedere keer opnieuw te zien, iedere dag op school, iedere middag samen… "

^^

"Mijn relatie is ook net kapot gegaan. Heb ook de hele tijd zitten te huilen met vrienden aan de telefoon. Heb zelfs op school gehuild :x "

aaaaaah dat vind ik cute ;p

oeeeh interessant! :grinning:

Ik ook haha! Heb m ge-edit. Die er nu onderstaat vind ik ook wel cute!

"Mijn relatie is ook net kapot gegaan. Heb ook de hele tijd zitten te huilen met vrienden aan de telefoon. Heb zelfs op school gehuild :x "

Ja he n____n’