jongensexperts???

Ik ben al een tijdje verliefd op een jongen J. en ik heb het een tijdje ontkent omdat ik het met een andere jongen had (nu mijn ex).

Maar die jongen J. (mijn toemalige crush dus) krijg ik maar niet uit mijn hoofd! Ik ga om met zijn beste vriend R. En toen die vanmiddag naast me wou zitten keek mijn crush J heel raar.
Later liep die R weer naar mijn crush toe en deed mijn crush echt opvallend lullig. Ik vroeg nog aan R of ze ruzie hadden maar dat is niet zo.

Mijn crush houdt me wel steeds een beetje in de gaten heb ik het idee, zijn hier experts op het gebied liefde die me tips kunnen geven of dit denken te begrijpen? Ik ben echt hopeloos op het jongensgebied…

Heeej Myboyfriend!
Ik snap precies hoe je je voelt, onzekerheid over jongens is egt KILLING!
Volgens mij vindt jouw crush je kennelijk wel interessant, en dat hij zo lullig deed tegen R. vind ik ook best vaag. Miss moet je je crush meer aandacht geven???

Er is een kans dat J gewoon jaloers was op R omdat hij naast je ging zitten, en daarom lullig deed :wink:

Thanks, ik denk dat er idd wel een kans zou kunnen zijn want vandaag:
Liep ik met een vriendin bij mijn lokker weg, en ik liep eerst met haar mee door de gang maar besefte toen ineens dat ik de andere kant op moest.

Dus ik liep in mijn eentje terug en J. stond dus voor me (10 m ofzo) te wachten tot ik bij de deur was. Toen hield hij hem voor me open en vroeg; Kijk eens Sarah, dat doe ik helemaal voor jou… Vind je me nu niet lief?
Dus ik zo; Nou dat vind ik echt super lief van je J.!
En toen zei die: Ik zie je morgen wel weer, je komt toch wel naar bijles Sarah?
Met zoon nieuwsgierige blik.

Zou hij in me geinteresseerd kunnen zijn? Ik ben zo beroerd met jongens:(

alles kan, wacht gewoon af.

Vandaag rekte hij zich zo uit, van netalsof hij moe was en toen voelde ik me echt aangeken door hem.
Ook ging hij met zijn hoofd op tafel liggen en toen zag ik dat hij stiekem naar me keek…
Er was ook iets met R. gebeurd en toen troostte ik R. en toen begon mijn crush ineens met zijn tafel te schuiven en kuchte. Later kwam hij naar ons toe lopen…
Ik heb wel een beetje het gevoel dat hij me in de gaten houdt. Sws als ik in de buurt van R. ben…

Maar ik weet niet of dit wat is?

het kan ook zijn dat je er zo gefocust op bent dat je dingen te overdreven gaat opvatten he, kijk daarmee uit. Je moet niet achter elk klein dingetje proberen wat te zoeken. Daarmee maak je jezelf gek en misschien geef je jezelf wel valse hoop. Vraag hem gewoon eens of hij wil afspreken?

Ik ga wel wat meer contact met hem proberen te zoeken, maar ik durf echt niet zo maar te vragen of hij met me wil afspreken! Hoewel ik dat supergraag zou willen.
Weet iemand leuke, normale gespreksonderwerpen?
En is het meestal de bedoeling dat je een beetje bevriend met hem raakt voordat je iets kan krijgen???

Je hoeft niet per se “bevriend” te raken, maar het is wel fijn om iemand persoonlijker te kennen voor je een relatie krijgt.
Als je eens met hem in gesprek bent, kan je beginnen over een film die in de bioscoop draait en die je graag wilt zien. Met een beetje geluk snapt hij de hint en stelt voor om met je mee te gaan.

hahahaha, toen ik die titel las dacht ik dat er jongenssexexperts stond of iets dergelijks…

Zoals hierboven ook ergens staat is er een kans dat die toenmalige crush een beetje jaloers was op zijn vriend toen die naast jou ging zitten, maar dat hoeft niets te betekenen.

Een vriendschap als basis stel ik persoonlijk zeer op prijs, want dan ken je elkaar al behoorlijk goed en kom je niet voor grote verrassingen te staan als jullie ook daadwerkelijk iets hebben. Maar bedenk wel dat mocht het uit gaan, die vriendschap niet altijd meer wordt wat het ooit was…

xx

Bedankt voor alle tips!
Ik begin nu echt aan mezelf te twijfelen wat ik moet doen, de beste vriend van mijn crush vindt me duidelijk wel helemaal geweldig, hij geeft me super veel aandacht. Maar mijn crush draait zich wel soms naar me om als ik achter hem zit in de klas, en we praten ook soms, maar meer aandacht geeft hij me niet.

Is het niet zo dat als een jongen je niet super veel aandacht geeft niet echt geïnteresseerd is in je? Of is hij daar misschien gewoon te verlegen voor?