Jongensdilemma, kunnen jullie mij helpen?

Hee meiden,

ik ben echt al een jaar heel gek op een jongen… ik heb hem ontmoet op een feest,
en elke keer als er weer zo’n feest was ergens anders kwam ik hem ook wel vaak tegen.
We smst’n wel regelmatig, maar wel vaak s’avonds. Dat vond ik toen al wat vreemd.
Ik heb echt alles gedaan om constant contact met hem te zoeken… het kwam steeds wat van een kant.
De ene keer smst’n we de hele avond, daarna liet hij weer een week niks van hem weten.
een maand geleden ben ik met hem naar de bios gegaan! hij haalde mij op en het was heel gezellig.
we zouden elkaar over 4 dagen bij een feest zien. Daar heb ik hem nooit meer gezien.
Ik smste hem een week later dat ik hem niet had gezien, en of het daar leuk was. Hij smste terug dat hij mij ook niet had gezien en dat het leuk was. PUNT. daarna helemaal niks meer… ik heb helemaal niks meer na die date van hem gehoord.

Ik vond het allemaal zo raar, die date was echt heel leuk! hij vond het ook heel leuk, dat heeft ie zelf ook wel een aantal x toen gezegd. We hebben ook nog gezoend op het laatst, en afscheid toen genomen… dus ik snapte er helemaal niks van.

Ik heb hem vorige week gesmst, omdat ik duidelijkheid wou. Hij zei dat het niks zou worden tussen ons. Ik vroeg aan hem of het dan aan mij lag? of wilde hij gewoon vrijgezel blijven, hij zei; het ligt echt niet aan jou, maar ik weet niet wat ik wil. jij bent een heel leuk meisje.

ik kan hem maar niet uit mijn gedachten wissen… ik vind hem echt heel leuk! ik heb er ook alles gedaan om contact met hem te zoeken, maar wel op een rustige manier. Ik nam steeds de initiatieven. Alleen die date kwam van hem.

Nu heb ik gister een date gehad met een andere jongen, die is superlief. Hij nam steeds initiatieven, bedacht leuke dingen. Hij toonde intresse en alles. Maar bij hem voelde het niet zoals bij die eerste… Ik vind dit gewoon zo rot, want deze jongen heeft een veel beter innerlijk! Hij was gewoon echt heel lief, en nu gaan we deze week nog een keer afspreken, maar nu ben ik bang dat ik hem als rebound heb… om die andere te vergeten, en dat wil ik hem niet aandoen.

Kunnen jullie mij helpen?

Nou, het is dus duidelijk dat jij niet over A heen bent en dat B jou leuk vind.
A wilt niks met jou, dus die moet je gewoon vergeten.
B vind jij niet leuk, dus doe hem niet hetzelfde aan.
Heel simpel gezegd, heel moeilijk gedaan.
Ik weet het, maar er zit niks anders op als je niet zoals A wilt eindigen

Duidelijke titel is verplicht.

Ik denk dat je het even moet laten rusten, maar die andere jongen klinkt erg aardig. De ene waarmee je een date had wil geen relatie, dus daar hoef je niet op te hopen.

Laat het rusten, je wil hem niet aandoen dat hij “2e keus” is.

Bedankt voor de reacties, opzich vond ik die jongen van gister wel leuk, maar ik voelde geen vlinders. Vriendinnen van mij zeiden vandaag dat dat ook niet percee elke keer hoeft als je iemand leuk vind.

Maar bij die ene had ik zoooveel vlinders,dat houdt nu nog steeds niet op. Een jaar dus nu al, en elke keer als ik die jongen zie voel ik me weer shaken…
dat heb ik dus niet bij die andere jongen! daar voel ik me veel relaxter, kan ik beter mezelf zijn doordat ik niet shake haha.

Het feit dat je hem steeds vergelijkt, betekent al dat hij bij lange na niet zo leuk is als nummer een,
Zorg er voor dat je over nummer 1 komt, zodat een ander jouw nummer 1 word

dankjewel meiden! ga ik doen, maar ik ga denk ik niet de afspraak afzeggen met nummer 2 deze week. Ik ga gewoon een leuke dag hebben, en dan zie ik wel verder hoe het komt! xx

Denk goed na over wat je doet, want jij kan hem misschien wel hetzelfde gevoel geven als die ene jongen jou heeft gegeven. Je weet hoe rot het voelt, dus pas op dat je hem niet hetzelfde aandoet :wink:

@MissyMi

je hebt gelijk… aaaah wat moet ik doen? afspraak afzeggen en het hem eerlijk vertellen?

Jongen 1 heen laten doen, en jongen 2…ja zolang je daar niks voor voelt niks ondernemen.

Maar moet je echt vlinders hebben bij een jongen? of is alleen leuk vinden ook genoeg?

Je zal het wel voelen wanneer je iemand leuker vind dan gewoon ‘leuk’ snap je. Het ligt aan jou of jij wat wil met iemand die je enkel leuk vind maar niet echt aantrekking tot hebt… Ik zou het niet kunnen.

Alleen leuk vinden is genoeg, mits je alleen hem leuk vind.
Als jij wéét dat je een andere jongen veel leuker vindt, hou je hem echt alleen aan het lijntje.
Ik zou het eerlijk gezegd echt lullig vinden als je dat afspraakje door laat gaan. Je weet hoe kut dat nummer 1 je liet voelen, doe nummer 2 dat niet ook aan…

das waar… ahh maar hoe moet ik nummer 1 vergeten? probeer het al een maand, maar het wil echt niet! tis echt moeilijk…

Chocola, avondjes uit, leuke dingen doen met vriendinnen, shoppen, gewoon dingen doen waar je blij van wordt.