Jongensachtig..

Ik ben echt zo een klotekind, ik zeg that is what she said etc. Doe jongensachtig tegen me vrienden en ben totaal NIET vrouwelijk. Ik kkrijg er ook opmekingen over… Dit kan te maken hebben met het feit dat ik met jongens ben opgegroeid, maarre ik wil van deze attitude af. Help?

Ik kwets er mensen mee, en zelfs jongen vinden het irritant
Oke, Ik ben eigenlijk heel erg grof, het ligt niet alleen aan de jongensheid maar ook aan het feit dat ik niet denk voordat ik iets zeg, ik maak meestal er een scene van. ALs er iets uit floept is het al te laat en is iemand gekwetst. Ik wil van deze “attitude” af.

maar niemand helpt ":c

Tsja, gewoon leren om je in te houden? Ik ben soms ook echt wel ‘one of the guys’ en voel me meer op mijn gemak bij jongens dan bij meisjes, maar neem gewoon wat afstand als je merkt dat je té erg wordt.

Eerlijkheid is niet erg, maar grofheid is nooit een goede eigenschap. Wanneer zeg je zulke dingen? Probeer te beseffen wanneer en waarom je groffe of gemene dingen zegt. Het enige wat je kan doen is erop letten.

Tegenwoordig worden jongens ook meer meisjesachtig :pensive:

Ik ben ook heel grof maar jongensachtig ben ik totaal niet.
Wat bedoel je eigenlijk precies daarmee?

Vraag of je vrienden/omgeving je wil helpen en corrigeren wanneer je te ver gaat. En blijf volhouden, als je echt wil dan lukt het ook.

Eén topic is inderdaad genoeg: slotje.