Jongens

Hallo, ik heb een maand geleden een nummer gekregen van mijn vriendin en het was het nummer van enen jongen van het 2de jaar ik ben in het 1 ste jaar en we sms’en vaak en er was zaterdag en zondag een kermis en ik ben geweest met mijn vriendinen en wie kwam er maar ons af die jongen waarmee ik smste mijn vriendinen kennen hem goed en ik ging allen in de boxautos en plotseling kwam hij naast me zitten in zo een autootje we hebben wat gebabbeld en het was leuk toen moest hij weg en hebben we nog gé smst maar hij is al met iemand maar ik ben op hem wat moet ik doen alle advies aanvaard xx

Wil niemand advies geven ?? :frowning_face:

als je hem leuk vind moet je nog een keer afspreken en blijven smsen

oke ik heb geen advies voor je maar vindt het wel schattig als een 22 jarige met andere problemen.

komt goed en geniet van je leeftijd

Jaa dat doe ik sms maar hij heeft al een vriendin :frowning_face:

Ten eerste, niet gemeen bedoeld, kun je beter werken met komma’s en punten. Vind ik wat makkelijk lezen. Maar nu ff OT: Hij heeft dus een vriendin. Ik zou gewoon vrienden met 'm blijven, en maar zien hoe 't loopt. Miss kan het uitgaan met z’n vriendin, dan ben jij er voor 'm en miss gebeurt er dan wat tussen jullie. Maar voor nu kan je maar beter bevriend met 'm zijn.

^ Als hij bezet is, zit er niks anders op dan hem proberen te vergeten!

Okke Candy rainbow bedankt voor de 2 tips xp , dat zal ik doen :slightly_smiling_face: bedankt meiden

Afblijven. Niet gaan stoken in andermans relatie! Dat zou je zelf ook niet willen!

Noair ik zeg toch niet dat ik dat ga doen ? We blijven gewoon vrienden dat is het best wil jij nog iets kwijt over jongens mag hier xp

boxauto’s hahaha xD
Maar wel vervelend… kun je denk ik niet veel mee aangezien hij al een vriendin heeft. Dus vergeten lijkt me het verstandigst