jongens..

Er is een jongen en die heeft me net toegevoegd op msn.
Ik heb hem vorige week 1 x op school gezien want hij stond bij mijn vriendin, ik heb hem niet eens gesproken. Mijn vriendin vind hem knap en hij is ook 3 jaar ouder. nu vraagt hij me uit. ik wil wel maar nog niet zo snel.
wat kan ik zeggen zonder hem af te wijzen. x

heb t momenteel druk maar misschien over 2 a 3 weken?
of gewoon zeggen dat je het te snel vind gaan en mssg over 2 of 3 weken afspreken ofzo

eerlijk ->zeg dat je hem eerst beter wilt leren kennen:)
smoes-> zeg dat je het deze week heel druk hebt, (dan kun je hem leren kennen, en misschien over 2 weken afspreken)

Haha, de eerlijke manier is naturlijk het beste:ja:

Zeg dat je niet kan en dat je andere keer wel wilt. Of dat je nu al beetje snel vindt (zal ik doen, is wat eerlijker).

Zeg dat je hem liever eerst wilt leren kennen [al is een date natuurlijk ook een goede manier om iemand te leren kennen] Je kan ook zeggen dat het een beetje te snel voor je is [en dat dan in combi met het eerste] Je kan zeggen dat je de komende tijd een beeje volzit en dan stel je vervolgens een datum over een paar weken voor.

Zoals de anderen zeggen. Wees eerlijk =). Door die smoes van ‘ik heb het heel druk deze week’ heb ik een keer een jongen een halfjaar lang aan het lijntje lopen houden, en dat is best gemeen XD.

zeg: nou ik ken je nog niet zo goed, ik wil eerst wat meer over je te weten komen
of: ik heb het echt zo druk, mischien over paar weekjes.