Jongens....

Ik vond een jongen heel erg leuk, en hij mij ook maar het is uiteindelijk niks geworden. Maar elke keer als die me knuffelt of als we uren lange gesprekken hebben op msn, begin ik hem weer een beetje leuk te vinden!
& ik weet echt niet of ik wat met hem wil hebben want we zijn gewoon goede vrienden.
Dus wat moet ik doen? want ik kan hem niet uit mijn hoofd zetten.

Luister naar je gevoel, maar negeer je verstand niet.

goed bedenken of je je vriendschap op het spel wil zetten voor meer gevoelens

maar het is al niets geworden dus je mag blij zijn dat jullie nog goede vriendschap hebben :slightly_smiling_face:
ga leuke dingen doen wat je gedachte van hem weghaalt

Jullie vinden elkaar leuk maar toch is het niets geworden, waarom dan als ik vragen mag? Je moet denk ik eerst eens na gaan of je echt iets met hem zou willen hebben, aangezien je er nu nog aan twijfelt. Doe er pas iets mee als je het zeker wilt, tenminste dat zou ik doen.

Luister na je gevoel.

Het was duidelijk dat we elkaar leuk vonden, maar we durfden allebei niet iets weetjewel. Maar ik weet dus echt niet wat ik wil. Dus ik ga er ook nog niet voor weetjewel!

laat het zitten,
ik zat in dezelfde situatie, heb die jongen echt 2 en een half jaar nog leuk gevonden uiteindelijk alsnog op niks uitgelopen. en toen ging ik m’n ogen weer openen en vond ik de liefste jongen van de wereld, dus ik zou gewoon verder kijken!

ik heb nu ook zoiets met zo’n jongen, ik wacht gewoon af wat er gaat gebeuren… maar je moet de mindere dingen aan zo’n jongen dus niet vergeten, want eerst lette ik daar niet op… maar nu heb ik echt zoiets van: eigenlijk past hij toch niet bij mij