Dit klinkt waarschijnlijk heel cliché ,
maar ik vind dus een jongen uit mijn oude klas leuk!!
Ik ben naar een andere school gegaan omdat ik het daar niet naar mijn zin had.
De school waar ik nu in zit is ongeveer 5 min fietsen van zijn school.
Maar toen ik dus nog bij heb in de klas zat spraken we heel veel over problemen en andere dingen.
Hij heeft me zelfs een keer achtervolgd om te weten waar ik woon !!
En toen zag ik hem dus, en toe is hij nog mee geweest naar huis. ( Mijn ouders waren toen niet thuis.)
En hij vroeg me of als iemand me om dat moment verkering zou vragen , ik ja zou zeggen of nee.
Kortom ik denkt dat hij me leuk vond.
Maar ik heb al een jaar geen contact met hem nou ja van af de zomervakantie!!
En ik denk dus nog steeds aan hem, en ik hoorde via via dat hij iemand anders leuk vond , en zelfs dat hij in die tijd dat hij mee ging enzo met iemand had.
Maar dat kwam wel van die meisjes die alleen maar roddelen.
Ik krabbel heb soms nog wel, maar dan stuurt hij echt heel korte krabbels terug .
Bijvoorbeeld alleen ‘‘ja’’.
Wat kan ik bijvoorbeeld doen?
O, ships dit moest eigenlijk bij jongens enzo staan ;#
Waarom zou het cliché klinken? Ik zou hem een mailtje/krabbel/smsje sturen met dit er in:
‘Hee (naam jongen)! Ik heb je al een tijd niet gezien of gesproken zeg! Heb je zin binnenkort ergens wat te drinken? (of iets anders wat je leuk vind om te doen)’
Recht op je doel af, kan me niet voorstellen dat hij het niet wilt. Het kan namelijk ook gewoon vriendschappelijk zijn.
Denk je ?
Daar ben ik wel bang voor dat hij gewoon vrienden wilt zijn !!
Tsja, aan de werkelijkheid kun je niets veranderen. Maar het is beter die werkelijkheid te kennen in plaats van erover te zitten piekeren.