Jongens?

Heei allemaal,

Ik heb zegmaar bijna een vriendje, en we gaan dus zaterdag deze week naar de bios. Maar hij is heel lief voor me enzo, maar ik ke hem pas net 2 weken ofzo, en heb hem pas 2 keer gezien ofzo nee 4 keer. En, hij is super knap en hij valt ook op mij. Dus ik was laatst met hem naar de kermis gegaan. Ja alleen met hem, nee er is niks gebeurt, meestal gebeurt er ook niks de 1e keer dat je met hem afspreekt. Maar, ik weet nooit echt hoe ik me moet gedragen tegenover jongens, bij hem lukt dat redelijk maar als ik met andere jongens ben voel ik me super verlegen, omdat ze denken dat ik dom ben ofzo? En ik wil graag van deze “angst” af. Wat moet ik doen?

Ik snap niet echt je punt, maar voor zover ik het snap, je bent dus verlegen bij andere jongens en niet bij hem? Dat is dan toch een goed teken, dan voel je je op je gemak bij hem. En over die andere jongens, ga na waarom je die “angst” hebt, wees gewoon jezelf, ze eten je niet op.

Snap ik dat ze me neit opeten. maar. :blush: weetje ik ben ook nogal klein voor mijn leeftijd. 1.50 en ik ben 14. wordt nog 15 dit jaar en zit in de 3e klas… en ik ben dan uber onzeker over mijzelf.

Weet je waarom je zo onzeker bent? Is het alleen je lengte of is het ook nog iets anders? Want de meeste jongens vinden het juist leuker als ze iets hebben met een meisje dat iets kleiner is, omdat ze dan een soort beschermend gevoel hebben… Klinkt miss raar, maar volgens mij is het wel zo…

Ik geloof wel dat Electrocutee daar gelijk in heeft ja, ze vinden het in ieder geval vreselijk als meisjes langer zijn (: En gewoon jezelf zijn inderdaad!