Jongens.

Nou ik zit dus met een probleem.
ik heb een vriend maar dat gaat steeds slechter tussen ons. en ik heb ook nie tveel gevoelens meer voor hem. maar ik probeer de gevoelens terug te laten komen.
Maar ik ben overlaatst met mijn school op kamp geweest. en er zat een jongen van mijn klas in.
en ik vind hem eigenlijk wel een beetje leuk :blush: hij zat ook steeds te hele tijd bij mij en me vriendin en zo weetje wel :wink: maar ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen :frowning_face:

Een vriendje hebben waar je niks voor voelt is natuurlijk nonsens. Ookal is hij “aardig”, kan je het beter uitmaken en verder gaan als goede vrienden.

Dan kun je proberen met die andere jongen aan te pappen, en als het niet lukt moet je niet denken “shit, vorige relatie voor niks uitgemaakt”, want dat is niet zo. Je maakte het dan uit omdat je niks voor hem voelde.

Uhu ik weet het. maar hij doet er ook echt alles aan zodat ik bij hem blijf. hij is ineens poeslief. enzo en hij geeft me kadotjes hij doet wat ik wil alleen maar zodat ik dan bij hem blijf en ik vin dat dat ook niet zo hoort. dus ik weet het gewoon echt even niet meer

Moeilijk voor je.
Maar ik zou het uitmaken, zo hou je hem aan het lijntje. Je moet aan je zelf denken, en niet aan iemand anders. Zo word het ook verwarend na een tijdje voor hém maar ook voor jou!!.