Jongens...

Hey meiden

Ik denk dat ik even mijn hart moet luchten en vooral jullie mening wil weten of wat jullie hierover denken want ik weet het eigenlijk niet, ik begrijp het niet zo.

Ik had nu al zo een 3-4 maanden contact met een jongen sms’en, skype enzo. Dus een maand geleden had ik voor het eerst afgesproken met hem samen naar de bios alles super fijn heel leuk. Sinds dan contact blijven houden en nu was ik vorige week in de stad waar hij woont dus hadden we erna afgesproken. Weer super fijn, nog leuker dan de eerste date ging echt leuk! Hij zette me af aan het station omdat mijn fiets er nog stond en ik had die de volgende dag ook nodig, en hij was een beetje ongerust dus zei hij van sms mij als je thuis bent! Nu goed deed ik dat, krijg ik geen antwoord… Ik dacht van oké hij moet nog helemaal naar huis rijden enzo maar nog steeds geen antwoord. De volgende dag denk ik 's avonds van laat ik nog maar eens horen maar niks. Nu ging ik even op mijn facebook zie ik dat ik hem niet eens meer heb op fb en hij mij waarschijnlijk heeft geblokkeerd. Ik begrijp hier niets van! We hadden niets met elkaar ofzo we leerde elkaar gewoon beter kennen. Er is ook niets misgegaan ofzo. Ik heb dit echt nog nooit meegemaakt?

Heel vreemd vind ik het… Wat denken jullie? :bored:

Vraag het aan hem, dan weet je ook gelijk of je iets hebt gedaan of dat hij het niet vind werken ofzo

Neeejoh ik denk dat je het je allemaal een beetje inbeeld!
Hij dacht vast: mooi die is veilig thuis.
ik denk niet dat hij meer dacht dan dat. En dat van Facebook dat is sowieso iets niet goed gegaan voeg hem gewoon weer toe. Als je iemand niet leuk vind en dat bedenkt na een date is echt niet het eerste wat je doet die gene van Facebook verwijderen haha;)

Ik had dat ook met een jongen hij antwoorde niet dus ik deed alsof er niets aan de hand was gewoon leuk berichie gestuurd en alles was gewoon goed en leuk! Dus ik denk dat je je je geen zorgen hoeft te maken :slightly_smiling_face: ik zou hem wat sturen als: Hee lekker dagje gehad? ofso :slightly_smiling_face: xxxx

Ja maar ik kan hem helemaal niet terug vinden op facebook snap je :slightly_smiling_face: En ik had hem ff geleden ook zoiets gestuurd maar werd gewoon straal genegeerd -.-

Het was waarschijnlijk gewoon een foutje of een misverstand :slightly_smiling_face:

Dat van Facebook zou ik je echt niet druk over maken. Dat hij niet antwoorde op je berichtje was dat voordat jullie hadden afgesproken? Als je het echt save wil spelen moet je maar eens even afwachten en niet happen gewoon wachten of hij na een weekje naar jou toe komt of je iets stuurt.

Was nadat we hadden afgesproken… Vroeger stuurde we ook wel eens een foto via snapchat maar wanneer ik iets stuur opent hij die niet eens. Maar ik zie dan wel dat hij wel met andere snapchat…

Kan je zien aan de score :stuck_out_tongue: ik ken er ook helemaal niets van maar mijn jongere zusje heeft mij het helemaal aangeleerd haha

heb geduld shana als het goed zit zal het allemaal goed komen :slightly_smiling_face:

Ik vind dat contact ook van zijn kant moet komen dus als jij nu niks van je laat horen en hij ook niet is het wel duidelijk.

ik denk niet dat hij zomaar het contact zou verbreken als jullie het zo leuk hadden en hij eerder had gevraagd naar dat sms’je zodat hij wist dat je veilig was enzo. Ik zou gewoon wachten of anders gewoon vragen wat er aan de hand is. Ik vind eigenlijk wel dat je recht hebt op duidelijkheid… Het is idd wel een beetje raar maar als ik jou was zou ik me niet al te veel zorgen maken!

Bedankt allemaal! Maar tot nu toe niets meer gehoord. Achja!