Hey meiden
Ik denk dat ik even mijn hart moet luchten en vooral jullie mening wil weten of wat jullie hierover denken want ik weet het eigenlijk niet, ik begrijp het niet zo.
Ik had nu al zo een 3-4 maanden contact met een jongen sms’en, skype enzo. Dus een maand geleden had ik voor het eerst afgesproken met hem samen naar de bios alles super fijn heel leuk. Sinds dan contact blijven houden en nu was ik vorige week in de stad waar hij woont dus hadden we erna afgesproken. Weer super fijn, nog leuker dan de eerste date ging echt leuk! Hij zette me af aan het station omdat mijn fiets er nog stond en ik had die de volgende dag ook nodig, en hij was een beetje ongerust dus zei hij van sms mij als je thuis bent! Nu goed deed ik dat, krijg ik geen antwoord… Ik dacht van oké hij moet nog helemaal naar huis rijden enzo maar nog steeds geen antwoord. De volgende dag denk ik 's avonds van laat ik nog maar eens horen maar niks. Nu ging ik even op mijn facebook zie ik dat ik hem niet eens meer heb op fb en hij mij waarschijnlijk heeft geblokkeerd. Ik begrijp hier niets van! We hadden niets met elkaar ofzo we leerde elkaar gewoon beter kennen. Er is ook niets misgegaan ofzo. Ik heb dit echt nog nooit meegemaakt?
Heel vreemd vind ik het… Wat denken jullie? :bored: