Jongens

Lieve girls,
Ik heb jullie hulp nodig. Bij mij met natuurkunde zit een hele leuke jongen, en met carnaval heb ik eigenlijk op 1 avond de hele tijd met hem gedanst. Nu praten we regelmatig en hij zegt ook wel hele lieve dingen, zoals dat ik mooier als hermelien ben van harry potter. Maar t ene moment is hij super lief terwijl hij het andere moment heel bot doet. En ik wil eigenlijk heel graag met hem naar het gala, maar dat is al over 4 weken…girls please help me! Wat moet ik doen?

Hard to get spelen naar hem. Hij doet zo tegen jou dus jij ook tegen hem.
Probeer er ook achter te komen of hij al een date heeft voor het gala. Als dat zo is, hoef jij geen moeite meer te doen

Nou ja, wat ik weet gaat ie met zijn vrienden en heeft hij geen date. Maar we hebben hele flirterige gesprekken en daarna doet ie weer heel bot. Alsof die niet weet wat die wilt

Doet hij zo bot over whatsapp of ook in het echt?

Slechtste plan ooit?
Vraag gewoon of hij al met iemand gaat?

[size=1em]Ik zou het gewoon aan hem vragen anders is het misschien te laat ! [size=1em]Ik vond ook een jongen leuk hij had mooie bruine ogen en mooi bruin haar. [size=1em]Hij zei allemaal lieve dingen tegen me. [size=1em]Ik was helemaal blij ik wou hem verkering vragen, maar ik durfde gewoon niet. [size=1em]En als je het echt niet durft misschien kunnen je vriendinnen je helpen.\

xxx Irina [font=Verdana]

Vooral whatsapp. In het echt doet ie heel normaal maar ik heb t gevoel alsof die zich schaamt dat ie met mij praat. Voor zijn vrienden dan

Misschien heb je alleen dat gevoel.
Ik weet zeker dat hij je heel erg leuk vind.
Anders praat hij toch niet tegen je.
En ja jongens willen altijd stoer doen voor hun vrienden.

xxx :two_hearts:

Nou ja hij begint nooit met praten, ik moet altijd beginnen.
T probleem is dat het een van de populairste jongens is, terwijl ik maar een heel verlegen lelijk meisje bent. T meisje dat iedereen kent omdat ze zo dun is en goede punten haalt.
Dus daarom denk ik dat ie zich schaamt

Kunnen je vriendinnen je niet helpen ?
Ga is naar hem toe als zijn vrienden er niet zijn, en vraag aan hem of hij je leuk vind.
Of vraag het op whatsapp.
Hopelijk helpt dit en anders verdien je beter ! :two_hearts:

xxx

Ben jij dat zelf op de foto? Want dan ben je echt niet lelijk hoor! Beetje zelfvertrouwen mag best :slightly_smiling_face:

Mijn vriendinnen zeggen het steeds dat hij mij leuk vindt, maar ik weet t zelf niet. Want waarom zou die dan zo bot doen en waarom praat die in real life niet. Ik durf t niet te vragen, bang dta ik voor paal sta…
xxx :couplekiss_man_woman:

Ja dat ben ik zelf op die foto, Ik ben jaren lang gepest geworden waardoor mijn zelfvertrouwen onwijs gedaald is. Sinds ze zeggen dat ik lelijk ben, ben ik dat zelf gaan geloven

xx

maar ik weet echt niet wat ik moet gaan doen ik wordt er panisch van

Op een of andere manier vind ik het echt hilarisch dat hij de vergelijking maakt met ‘Hermelien van Harry Potter’, like what?!
En maak je niet zo druk, als hij je leuk vindt zal hij wel een keer stappen ondernemen. Misschien kun je wat meer hints geven of nóg meer interesse tonen in hem (zorg wel dat het niet stalkerig wordt).

hahahaha ik ook. Maar wel een origineel compliment. :grinning:

Hahahaha precies dit.

:grinning_face_with_smiling_eyes: :bowing_man:

Dat kwam doordat hij ziek in bed lag en vroeg of ik niet wat magie had om hem beter te maken. Ik zei ik ben geen hermelien waarop hij antwoordde: hahaha nee jij bent mooier

Naaaaaaawwwww dat vind ik heel lief! Geeft dat dan geen zelfvertrouwen-boost?! Heb wat vertrouwen in jezelf, want volgens mij mag je wel trots op jezelf zijn en is er geen reden om zo onzeker te zijn!