Jongens...

Heee,
ik had laatste een topic over een jongen die ik leuk vind en die ik gefriendzoned had enzo.
Gisteravond kwam hij met het nieuws dat ie het meisje waar hij ook bevriend mee is, leuk vind en hij vroeg aan mij hoe hij dat moest aanpakken. Ik ben natuurlijk kapot van het nieuws dat hij haar toch leuk vind. En toch heb ik hem geholpen hoe hij dat aan moest pakken.
Nou is mijn vraag aan jullie, hebben jullie ook ooit in zo´n situatie gezeten en zo ja? Wat heb je dan bijvoorbeeld gedaan of gezegd? En hoe ben je bijvoorbeeld verder gegaan met je leven om het zo maar te noemen?

xxxxxx

Huh wat? Jij hebt hem gefriendzoned maar nu vind je het kut dat hij een ander meisje heeft? Dat is toch juist leuk voor hem

Euhm ik begrijp je verhaal ook niet helemaal. Uit je verhaal maakt ik op dat je hem gefriendzoned hebt. Dit wil dus zeggen dat je hem niet leuk vind of heb ik het nou mis? Was dit juist niet de bedoeling dan dat hij een andere vriendin zou vinden?

Als je hem duidelijk had gemaakt dat je hem niet wou als je vriendje dan lijkt het mij nogal logisch dat hij opzoek gaat naar een ander meisje. Als je hem dus juist niet als vriendje wou moet je nu toch juist blij voor hem zijn lijkt mij.

Of… je bedoelt dat je hem leuk vindt, maar het je 't beste leek om het bij vriendschap te houden? Ik snap je verhaal ook niet helemaal.
Ach. Misschien moet je hem wat subtiele hints geven, en hem bewijzen dat jij leuker bent dan dat andere meisje. Je moet ervoor zorgen dat hij je met andere ogen zal gaan bekijken.

Als je de topic terug leest, dan vertel ik daar juist dat ik hem leuk vind en baal van het feit dat ik hem een jaar geleden heb gefriendzoned.