Jongens...

Ik heb jullie hulp nodig, ik ben een meisje van 16 jaar en zit na de zomervakantie in 5 vwo. In de 2de kwam ik bij een jongen, ik noem hem Tom. Tom vond ik altijd een hele leuke jongen en het bleef altijd een beetje ‘kloten’ als je snapt wat ik bedoel. Niet bezig zijn maar gewoon een beetje, maar verder niks gedaan ofzo. In eind derde kreeg hij een vriendin en ging naar een andere school omdat die school dichterbij was. Ik bleef hem wel nog soms zien op een feestje van gemeenschappelijke vrienden. Op die feestjes was het ook gewoon leuk. Toen ging het uit met zijn vriendin 3.5 maand geleden en ik besefte dat ik hem nog steeds heel leuk vond. Ik had ondertussen ook niet met iemand anders gehad of bezig geweest. Dus we begonnen met whatsappen, het was heel leuk. Dit is zo’n 3 maanden geleden begonnen. De Zondag avond op de zomerfeesten zag ik hem en hij pakte de hele avond mijn hand en gewoon dansen enzo. Toen verder op de avond zoende hij mij. Dit was mijn eerste zoen en dat wist hij en hij is ook niet zo’n type die zomaar met mensen gaat zoenen. Het duurde maar 10 seconden ofzo, want een vriend van hem kwam ons al snel storen. De verder rest van de avond pakte hij mij hand en er was vuurwerk en toen pakte hij mij echt zo lief vast om samen naar het vuurwerk te kijken. Toen het was afgelopen pakte hij mijn hand, liep hij tot waar wij samen konden lopen en gaf ik hem nog twee afscheidskussen.

Ik dacht eindelijk hij vindt mij ook leuk enzo, maar hij deed die maandag tot en met vrijdag op whatsapp een beetje kortaf. Vrijdag kwam die weer naar zomerfeesten, hij pakte een paar keer mijn hand maar deed wel wat afstandelijker. Maar ik dacht, dat als die mijn hand pakt hij wel met mij in het openbaar gezien wilt worden. Een paar van zijn vrienden die ik niet ken, vroegen ook zovan: ‘Oh jij bent dat meisje…’

En toen was hij twee dagen hier aan een meer. Hij ging mij in het water gooien enzo. 's avonds waren we er toen ook een keer en toen pakte die mijn hand weer de hele tijd.

Ik werd er toen helemaal gek van en heb hem verteld dat ik hem leuk vind, hij had een lief berichtje gestuurd met dat het hem speet mij een verkeerde indruk te geven, maar hij dacht mij niet leuk te vinden. Hij wilde ook na zo’n lange relatie vrij zijn. Het gaf wel een beetje de indruk dat die aan het twijfelen was

Ik had het geaccepteerd, nog een keer een whatsappje gestuurd over iets wat ik wel aan hem moest vragen, reageerde heel normaal.

Dit is allemaal al 3 weken geleden ongeveer, ik was met vriendinnen in Renesse vorige week en in een keer stuurde hij mij een whatsappje over iets. De hele dag en avond hebben we gepraat en ook een beetje geflirt, hij zij bijvoorbeeld van: ‘Ja, je bent wel een leuk meisje anders had ik je niet gezoend.’ Paar keer deze week mog gewhatsappt. Vandaag weer. Wat moet ik doen? Zou ik nog een kans maken?

-sorry dat dit tweede topic hier over is, maar de andere werd te vaag allemaal.-

(gaat dit over de zomerfeesten in nijmegen :grinning:?)

Ik vind het een beetje vreemd. Waarom zou je iemands hand pakken en iemand zoenen terwijl je iemand niet leuk vind. En dan vervolgens zeggen dat hij je wel een leuk meisje vind.

Naja zolang hij contact met jou zoekt zou ik denk ik gewoon blijven reageren. Alhoewel hij zegt dat hij niet aan een relatie toe is. Hm moeilijk.
Ik zou hem wel een tweede kans geven denk ik…

Ik zou hem duidelijk vragen wat hij nou wil. Ik vind het een beetje weird dat hij eerst zegt dat hij je geen verkeerd beeld van iets wil geven, maar vervolgens gaat hij wel zulke dingen zeggen.

Ik zou duidelijkheid vragen aan hem.

Ja in nijmegen c:
Ja, ik vind het ook heel vreemd en moeilijk. Ik ben zo slecht in liefde. Maar ik voel ook gewoon zo’n connectie tussen ons als ik hem zie. Zou ik volgens jou gewoon wachten tot hij weer begint?

Jezelf niet voor de gek laten houden, tis alles of niets hoor.

Ik snap m op zich wel, hij is net uit een relatie, dan wilt ie niet gelijk in het diepe van een andere relatie springen. Laat het een beetje met rust, ga gewoon leuke dingen met vriendinnen doen etc. T heeft gewoon eventjes tijd nodig.

thanks voor de reacties alvast c:

gewoon vragen wat hij wil… anders maak je jezelf alleen maar gek…

Ja, klopt. Ik vind het gewoon heel moeilijk.

Alsjeblieft nog wat tips? :slightly_smiling_face:

Als ik hem whatsappt reageert hij gewoon vet enthousiast en vandaag begon die zelf zelfs een keer, maar hij reageert soms gewoon helemaal niet meer. Ook al stel ik een vraag.