jongens & zoenen

hey, ik heb nog nooit een vriendje gehad , en heb ook nog nooit gezoend :flushed:
en ik ben 15 , dus ik schaam me ook wel een beetje . ik ben ook best onzeker want bij ons op school draait het alleen maar om kont en tieten :cold_sweat: en een ass dat heb ik niet echt , en mijn tieten zijn ook niet het groots…
en ik had een soort van smet vrees, in de 1ste en dat heeft iedereen een beetje te letterlijk genomen , want eigenlijk vind ik het alleen niet fijn als iemand uit mijn flesje drink of van mijn eten eet. ik heb ook niet echt “aandacht” van boys.
ik ben ook niet zo heel open tegen mensen die ik niet ken , dat vindt ik zelf ook heel irritant want mijn nicht is dat wel en dan trek zei meestal de aandacht . ik begin daarom ook niet zomaar met iemand te praten.
hopelijk hebben jullie tips xx

Dat komt vanzelf allemaal wel. Zelf kreeg ik ook echt 0.0 aandacht van jongens rond jouw leeftijd. En nu (21) heb ik gewoon een leuke vriend en word ik nog wel eens mee uitgevraagd. Dus geen zorgen het gebeurd vanzelf (:

Dat je niet gezoend hebt op jouw leeftijd is echt totaal niet raar, dus probeer dat alsjeblieft los te laten!
Er is geen leeftijd waarop je voor het eerst móét zoenen ofzo.

Ik heb voor het eerst gezoend toen ik 16 was, en ik weet nog goed dat ik mij er ook voor schaamde dat ik al ‘zo oud’ was. Ik denk dat dat gewoon de leeftijd is waar je in zit, waarin je dat soort dingen heel belangrijk vind en je je veel kan aantrekken van wat andere mensen van je denken. Maar echt, op je 15e nog niet gezoend hebben is echt niet raar, net als het niet raar is als je dat op je 13e wel doet of op je 18e nog niet hebt gedaan. Je moet zulke dingen doen als je er klaar voor bent en niet omdat het moet.

Je bent pas 15! Dat je geen nog nooit gezoend hebt, en nog nooit een relatie hebt gehad is niet iets om je voor te schamen. Ik heb zelf ook pas op mijn 18e voor het eerst gezoend. In mijn vriendinnen groep zijn er ook nog genoeg meiden van 19 die nog nooit gezoend hebben of een relatie hebben gehad. Het klinkt heel cliché maar het komt allemaal echt wel. Probeer er niet te veel bij stil te staan, en je er al helemaal niet onzeker door te voelen!

Exact hetzelfde :slightly_smiling_face: ik snap dat je je zo voelt, maar dat is echt nergens voor nodig!

ik ben 13 jaar en heb wel een vriendje, MAAR ik had ook 0.0 aandacht. dacht ik ik ben op S zo heet hij opgestapt en begon hem te appe. je hoeeft dus helemaal geen aandacht te hebben van jongens om een vriendje te krijgen. en als je nog nooit hebt gezoen maakt dat helemaal niks uit! je moet zelf weten of je er klaar voor bent. en of je nou een kleine kont hebt of kleine tieten. er zijn altijd jongens die daar doorheen kijken en jou leuk gaan vinden ondanks dat je dat misschien niet hebt. :sob::muscle:

Ik ben 16 en heb ook nog nooit gezoend, maar het maakt mij niet uit :slightly_smiling_face: ik wil niet zomaar iemand zoenen, en ik ben gewoon nog niemand tegen gekomen. Het heeft niks met jou te maken, je hoeft je echt niet te schamen :kissing_heart:

Misschien voelt het niet zo, maar er zijn veel mensen die op jouw leeftijd nog nooit gezoend hebben hoor. Mijn beste vriendin heeft ‘pas’ op haar 20e voor het eerst gezoend. En ze heeft nu een super leuke vriend :slightly_smiling_face: Probeer om je er niet zoveel zorgen over te maken, het komt echt wel!

ik heb morgen met mijn vriendje afgesproken…
en ik denk dat hij me gaat kussen :hugs:
maar ik weet niet hoe het werkt en moet enzo :flushed: :cold_sweat: