Jongens zitten aan me wat moet ik doen

Ik zit de laatste tijd ergens mee. (ik ben 16) Ik ging laatste met een paar vriendinnen uit, we hadden ook wat gedronken. Naar een soort cafe. De jongens daar zitten heel veel aan me (meer dan bij mijn vriendinnen of andere meisjes) en grijpen de hele tijd naar mijn kont. Ik duw ze dan weg of ik loop weg, maar ze komen dan terug of gaan door. Dan zeg ik er wat van maar dan beginnen ze te lachen. Sindsdien voel ik me nu een soort object voor jongens en dit vind ik best wel vervelend.
Ook met koningsnacht was ik met vriendinnen in de stad, we waren een beetje aangeschoten. We kwamen jongens van school tegen en gaven iedereen eigenlijk een knuffel en hadden dan een kort praatje. Maar 3 jongens kwamen de hele tijd naar me toe om te vragen waarom mijn kont zo groot is. Dan zaten ze de hele tijd aan me en duwde ik ze weg en ging dan zelf ook weg. Maar ze liepen me dan achterna en 2 jongens grepen ook naar mijn vagina.
Dit gebeurde allemaal heel snel en ik wilde dit helemaal niet. Nu ben ik bang dat ze op school vervelend gaan doen, of dat mensen over me roddelen.
Nu weer voel ik me echt een soort object voor jongens en ik vind dit heel naar.
Heeft iemand tips hoe ik hier mee om moet gaan?

Politie en school inlichten… althans zeker en vast je school.

Ze hebben totaal geen respect voor je en inderdaad je voelt je als een object omdat ze je ook zo behandelen.

Weten je vriendengroep hiervan? anders kunnen ze je misschien beschermen en hun in het oog houden?
Waarom zouden ze roddelen over je? wat heb JIJ verkeerd gedaan dan?

maar zeker en vast: laat je school dit weten want dit is ab-so-luut niet normaal en het zal niet stoppen zonder hulp van buitenaf

Klap geven.

Een keer was ik op een feest en een jongen greep vol naar mijn borsten. Ik draaide me om naar hem en gaf hem een keiharde klap in zijn gezicht en het was meteen klaar, ik had hem de hele avond niet meer gezien.

Ik snap dat dit natuurlijk wel iets anders ligt maar ik zou ook je vriendengroep inlichten enzo en desnoods een keer met een goede vriend gaan want die ‘beschermt’ je weet je wel.

Ik zou ze een klap geven op het moment dat ze aan mijn kont zitten en/of een drankje over ze heen gooien. En echt flink boos worden. Als het dan nog niet stopt, zou ik de school en de politie inschakelen. Oh, en ik zou hier ook met je vriendinnen en ouders over praten.