Jongens zijn vaag.

Mijn beste vriend zegt altijd tegen mij dat jongens NOOIT op het haar van een meisje letten. Vandaag had ik m’n haren gekruld en kwamen er 2 jongens op me af stappen die zeiden dat mn haar leuk zat. Hoe the fack zit dit?

o god. NEEEEEEEEEEE.

wat raar zeg.

Echt hoor. Maar goed dat je hier een topic over opent,

anders hadden wij dit NOOOIT geweten.

Hahaha, over je titel: tell me 'bout it. De rest van je verhaal, ja uh, dafuq?

het viel die jongens gewoon op dat je haar gekruld was, en je beste vriend let gewoon niet op het kapsel van mensen denk ik.

JA HOE ZIT DIT POTVERDORIE!?
Wanneer gaat men hier eens een onderzoek aan wijden!?
DIT KAN ZO TOCH NIET LANGER.
Laat ons niet in onwetendheid!

Vrienden van mij merken nooit wat op als ik iets met mijn haar gedaan heb (zoals verven, toen ik het helemaal kort had laten knippen zagen ze het wel). En mannelijke collega’s van me zagen meteen dat ik mijn haar een tint lichter geverfd had.
Tja.

Is dit serieus? Je weet toch wel dat jouw beste vriend niet gelijk is aan alle jongens? Meiden kijken toch ook niet altijd naar hetzelfde? Ik kijk meestal naar ogen en handen, terwijl haar mij weer minder snel opvalt, terwijl een ander meisje juist totaal niet op iemand zijn handen let… Dat ligt echt niet aan het geslacht xD

Iedereen let op andere dingen, geen enkele jongen is hetzelfde.

niet alle jongens zijn hetzelfde (gelukkig :slightly_smiling_face: )

Jij let bij jongens misschien meer op de ogen, terwijl je vriendin eerder op het kapsel let.

Het feit dat ze er niets over zeggen betekent nog niet dat het ze niet opvalt. Mijn vriend zegt zo vaak tegen mij dat hij van mijn haar houdt, maar toen we elkaar net kenden zei hij er niets over.

Jongens zijn eigenlijk heel gemakkelijk; wij zijn de ingewikkelde wezens. Mijn broer heeft het me ooit eens piekfijn uitgelegd: ben je lekker, ben je binnen. Ben je lief, mag je blijven. :’)

Haha, ik kijk dus ook écht altijd naar de handen van een jongen. Als ik dat tegen iemand anders zeg, word ik echt raar bekeken :stuck_out_tongue:

Vaag topic dit

Omdat niet ieder mens hetzelfde denkt en in elkaar zit :’) Kom op dit kun je toch zelf ook wel bedenken.

:grinning_face_with_smiling_eyes:

Kom op jongens, dit gaan we uitzoeken!!11!!1!

JA! ik help mee! haha.

*doet een research

Mijn vriend zegt dat jongens niet doel bewust naar haar kijken, maar soms valt er wat op en jongens weten dat meisjes graag complimentjes krijgen :’)

Is gewoon bij iedere jongen verschillend denk ik en denk ook dat het ligt aan hoevaak je die jongen ziet.

Ik denk dat ie bedoelt dat jongens 't niet echt merken als je je haar bij laat knippen ofzo.

Iedereen is anders en ik dacht dat iedereen dat wel wist door dat algemeen bekende kinderliedje maar… Blijkbaar is iedereen anders (: