jongens zijn raar.

het is pas uit met mijn vriend omdat hij denkt dat ie nog niet klaar is voor een relatie maar hij vind me nog wel leuk zegt ie.
maar hij zei zo ongeveer dat ie wel seks met me wou hebben
dus ik heb het idee dat het hem nooit echt om mij ging maar gewoon om de seks niet zo leuk om achter te komen oke dat moest ik even kwijt.

Oke… nouja niet leuk voor jou natuurlijk.

wat een lul.

ja inderdaad!

Ik zei het net ook in een andere topic, maar hier heb ik maar 1 ding op te zeggen:
Jongens zijn kut.

Behalve homo’s

Daarom hadden we vorig jaar ook een anti jongens lijst gemaakt (lijst met nadelen van jongens) van 2 A4tjes lettertype 12

jongens zijn wazig, in alles… pff

Wat een kneus.

Niks aan te doen, zo zijn (sommige) jongens.

ik ben vandaag zo hard, … beledigd :’( - hy zei, dat ik een slet ben, dom, hy my haat,een kk hoer, en dat ik niet kan zoenen ’ ikwas door hem ontgroend. :’(

dat is nog een grotere lul dan

JONGENS KOMEN VAN MARS
VROUWEN VAN VENUS!

ja jongens zijn gewoon dickheads
kwam ineens in me op ik luisterde dat liedje xD

Hij blijft tegen mij praten en vragen of ik uit ga.
Hij blijft aan me zitten en blijft me een kus op mn voorhoofd geven als ie met uitgaan even snel langsloopt.
Hij blijft tegen me zeggen dat ie het vervelend vind mij te zien met een andere jongen (zelfs alleen maar dansen)
Hij blijft me op die ene manier aankijken zoals ie altijd deed toen het nog aan was.
Ik niet!

En als ik hem dan sms, dan zegt hij: "Het is over tussen ons. ik wil vooruit kijken, en op deze manier gaat dat niet :S "

ALSOF ÍK WAT DOE? HIJ GEEFT MIJ TOCH HET GEVOEL DAT IE ME TERUG WIL!!!

:rage:

Dat is dan een NOG grotere lul :pensive:

De aller grootste. <_<

En nu praat ie al helemaal niet meer tegen me…

Dat wilde ik nou ook weer niet :thinking:

Maar ook weer wel want ik wil hem vergeten.

Is alleen een beetje moeilijk aangezien er hier zero leuk afleidings-materiaal te vinden is.

Wat een zak. :hammer:

asshole