jongens zijn raaar wat wil hij nou??

Meestal spreken jongens met meiden af omdat ze het zien als een ‘date’. Behalve als ze elkaar al een tijd kennen en echt vrienden zijn. Hangt er dus van af.
Maar anyway, vraag hem nog een x of het nog doorgaat dit weekend.

en wat zou t betekenen dat hij eerst al bijna met me afspreekt en dan niks meer laat horen? zou hij hard to get spelen?! lijkt me niet eigenlijk…

Of hij heeft het heel druk. Of hij zegt dat hij wilt afspreken, maar wilt het helemaal niet.

Ik zou zeggen, laat hem lekker gaan… Als hij jou echt leuk vindt zoekt hij wel contact met jou. Ga niet achter hem aanlopen…

als hij niet zou willen, zou hij toch niet eerst ja zeggen:?:

Dit! Maar als je het nog een keertje wilt proberen, dan zou ik 'm een week of een paar dagen van te voren nog een keer vragen. Als hij nog steeds zo doet, zou ik 'm maar laten gaan. Als ie niet wilt, dan toch niet?

spreek iets duidelijks af, zo van zaterdag om 12.00u daar en daar. ik haal je daar wel op, goed? ik sms je wel als ik wegga. en dan sms je hem ook echt, ik ga zo weg tot zo :slightly_smiling_face: op die manier. misschien vergeet ie het gewoon, hoe lullig dat ook klinkt, sommige jongens vergeten zelfs hun eigen verjaardag :wink:

hahaha okee dankjewell

enn…ik ken hem nog niet zo goed, dus weet niet of ik hem echt leuk vind zegmaar. Dus miss is het wel heel vriendschappelijk allemaal. maar jongens zien het dus sneller als ‘meer’?!

IEMAND ANDERS??

Of hij heeft niet door dat je er dan ook echt op rekende dat het ging gebeuren.
Sommige jongens zijn vreselijk nonchalant met die dingen.
Je had niet concreet wat afgesproken toch?
Als je er weer over begint, gewoon gelijk écht gaan afspreken. Wanneer, hoe laat, waar enzo.
Dan staat het vast.

Edit: Oh mopje zei ook al zo iets :’)

dit verhaal is sooo herkenbaar he, ik heb dit ook talloze keren meegemaakt… :frowning_face: en mop door hem te vragen om iets aftespreken heb je al laten zien dat je geinterreseerd bent, dus kan je het denk ik wel als een date zien :slightly_smiling_face:

Oh een vriendin van me had ook zoiets,
Ze spraken steeds af, op een plek enzo maar hij kwam nooit.
Later zei die dat hij dr helemaal niet moest.

Maar bij jou kan het natuurlijk anders lopen.

probeer 't nog 1 x. spreek dan wel echt goed af. een dag/datum, tijdstip, waar enz. je kan 'm dan ook atlijd nog de avond ervoor iets smsen als: ik heb zin om je weer te zien :slightly_smiling_face: slaap lekker alvast en tot morgen! xxx
wanneer hij je de volgende dag laat staan en niet komt weet je genoeg. deze jongen is niet geintresseerd in jou. laat 'm gaan.
wanneer hij de afspraak afzegt, zal ik zelf niet meer het initiatief nemen en afwachten tot hij ergens mee komt. duurt dit te lang? laten gaan, en op zoek naar je volgende slachtoffer.