Jongens zien mij als...

Veel meiden hier zullen vinden dat ik me aanstel of dat het gewoon aan me gedrag ligt en mijn kleding. Maar 1 ding wil ik even van de voren zeggen, ik kleed mij niet sletterig en ik gedraag me ook niet zo. Maar mijn probleem is dus dat de meeste jongens mij zien als een slet naar mijn idee. Ze willen me alleen maar gebruiken voor van alles wat met zoenen en seks te maken heeft zelfs als ze een vriendin hebben. Ik krijg echt het idee dat het woord slet op mijn voorhoofd gestempeld staat, maar ik snap niet waarom. Ik ben nog maar 1 keer een jongen tegen gekomen die wel echt om me gaf en dat was dan ook mijn enige vriend die ik gehad heb, alleen jammer genoeg is dat nou al een hele tijd voorbij. Ligt het nou gewoon aan mij of hebben meer meiden hier last van? Weet iemand misschien hoe ik hier vanaf kan komen, want ik ben het echt helemaal zat ik wil niet worden gezien als iemand die ze even kunnen gebruiken voor van alles en nog wat.

Zo word je toch niet zomaar gezien?

Beetje raar, waarschijnlijk maak je het daar dan toch zelf naar?, anders zullen ze je niet zo zien lijkt mij.

Ben ik een slet als ik met 8 jongens gezoend heb en 1 vriend heb gehad? Ik weet van mezelf dat ik geen slet ben. Ik ben nog hartstikke maagd en ben nog nooit verder geweest. Ik kleed me ook niet sletterig want ik draag geen hemdjes met dikke inkijk en waar je mijn bh door kan zien. Ik draag ook niet van die lage broeken waar je je string boven uit kan zien, ik draag uberhaupt niet eens strings. Dus wat is er dan sletterig aan mij?

Dat ligt niet aan jou maar aan die jongens. Jongens zien eigenlijk in elke vrouw een seksobject, dat is hun 1ste indruk. Je moet gewoon meteen duidelijk maken dat je een stel hersens hebt. Je hebt vast gewoon een sexy uitstraling.

oke…

niet stom bedoeld maar als je met jongens gaat zoenen terwijl je niet met ze hebt gewoon voor het zoenen dan word je ook al snel als een slet gezien omdat je dan niet echt om diegene geeft zeg maar. misschien kan je een foto van jezelf hierzetten zodat we je misschien met je uiterlijk kunnen helpen als het daar misschien toch aan ligt?

Waarschijnlijk zijn die jongens in jouw omgeving dan allemaal net in de puberteit of zo.
Of ze zijn gewoon erg dom.

Of ze zijn geobsedeerd door Playboys en hebben rare gedachten.

Dus het ligt waarschijnlijk niet aan jou :’)

@ xLOUISVUITTON : Ja ik snap want je bedoelt, maar de jongens die ik heb gezoend die zoende ik omdat ik zeg maar best wel leuk vond. Alleen ik kwam er dan op latere moment achter dat zei juist andere plannen met mij hadden…

• dubbele post -

Ik denk niet dat jongens echt denken: ‘Ooh, zij heeft met een paar jongens gezoend, dus wie weet wil ze ook wel met mij zoenen.’
Ik denk eerder dat ze denken: ‘Wow, zij is wel knap, maar niet voor een relatie. Meer voor de fun.’

Haha, ik ben best wel vaag bezig eigenlijk, maar misschien snap je het :’)

Ik snap wel wat je bedoelt ja. :’)

Oh nja dan ligt het toch aan die jongens, ik zou zeggen wacht gewoon op dé jongen die echt van je houd en laat die andere jongens stikken je hebt nog zo lang. en geloof mij, je bent niet de enige die als een slet gezien word. ik heb er ook last van en dan krijg je allemaal van die playertjes achter je aan ik ken het. maar je moet ze gewoon van je afschudden je weet wel beter als hun toch? :slightly_smiling_face:

Ja inderdaad je hebt gelijk, dankjewel:)

Ligt echt aan de jongens! Ik heb hetzelfde als jou.
Ik zoek een lieve jongen maar uiteindelijk het enige wat ze willen is seks :S

ik ben/was ook best wel een slet… omdat ik gewoon op stap veelmet jongens zoende
het ligt aan jou of je er een probleem van maakte… ik weet dat ik een slet was…
maargoed, ik ben wel tot m’n 19e maagd geweest, totdat ik 3 maanden verkering had…