Jongens willen afspreken, en ik?

Hee, ik heb een paar rare vragen. De laatste tijd hebben er al een paar jongens gevraagd of ik wat met ze wil afspreken of een keer iets leuks wil doen. Tot nu toe hele aardige jongens, maar ik voel niks voor ze en ik weet dat dat ook niet gaat komen bij hun. Ze zijn meer gewoon als vrienden. Zouden zij er ook zo tegenaankijken?
En als je afspreekt is het dan normaal dat je op het einde zoent ofzo?
En als je niet wil afspreken, hoe zeg je dat aardig zonder ze te kwetsen?

Ja, ik ben een beetje wanhopig.

Als je niet wilt afspreken dan zeg je dat toch gewoon?
En anders kun je toch afspreken met een hele groep als je het lullig vindt om ze niet teleur te stellen?

zeg niet gewoon dat je niet geïnteresseerd bent maar zeg bv dat je het druk hebt.
dat doe ik ook altijd. je mag zeker niet uitgaan tegen je zin want dan moet je 'm toch later kwetsen.

same here!

Oke, maar ze komen er meestal op terug, en ik kan het toch niet altijd druk hebben (Aa). Maar iig wel een goede tip, voor een keertje :slightly_smiling_face:.

zeg dat je wel keer iets wilt afspreken, maar dat het puur vriendschappelijk is

Als het vrienden zijn kan je toch wel gewoon met ze afspreken? Of als ze geen vrienden zijn kan je het altijd worden. Het hoeft toch niet perse te zijn dat zij meer willen?

Dit had ik bij een jongen waarvan ik wist dat hij me leuk vond…
toen heb ik gevraagd van: gewoon als vrienden toch?
en toen zei hij van: is goed…

dan weet je zeker dat jullie elkaar niet verkeerd begrijpen :wink:
en hij probeert niks (als het goed is xD) zodat jij hem niet lullig hoeft af te wijzen :grinning:

Ik denk dat ze jou wel leuk vinden, anders vragen ze denk ik niet om af te spreken!
Dus ik zou als je wel gaat afspreken dat het vriendschappelijk is, dat je niks voor ze voelt…
En dan zou ik ook niet gaan zoenen, is een beetje lullig voor de jongen als hij jou super leuk vind en jij hem alleen aardig…