Jongens wat moet je ermee ?!

Heee

Ik heb al bijna(morgen) 5 maanden met mijn vriend. Super leuk en gezellig hou heel veel van hem. Het ging een tijdje terug bijna uit omdat we elkaar te vaak hadden gezien en toen zei hij dat hij niet meer wist wat hij voelde. Maar 2 dagen later kwam hij met zn 1000x sorry en dat hij me heeel erg had gemist echt zo lief kwam hij met appelflappen aanzetten(omdat ik heel erg gek ben op appelflappen)

Maar nu had in dus vanavond met hem afgesproken hij kon vanmiddag niet omdat hij met mensen had afgesproken naar het zwembad toe te gaan. Had ik een sms van hem van hoe laat afspreken enzo. Ik later zo smsen zal ik rond half 8 naar jou toe komen. Smst hij om 7 uur ik ben nu nog bij het zwembad (het is wel een half uur fietsen daar naartoe). Dus nouja 10 minuten later kreeg ik weer een sms ik zit nu op de fiets oke mooi fijn sms maar even als je thuis bent dan kom ik naar je toe… ik had om 10 voor 8 nog geen sms … ik zo weer smsen al thuis ? hij zo ik zit nu bij de mac. Grrrr had dat dan gezegt dat ik dus ik een beetje nogal sjaggie smsen van oke fijn blijf daar anders ook maar dan.
hij later zo van ik ben over 10 minuten thuis okej nouja alweer een halfuur later nog geen sms dus ik weer smsen van ben je al thuis hij zo ben onderweg… ik zo van nouja gaan we nogwel afspreken dan want anders word het pas 9 uur ofzo… hij zo nee geen zin meer eigenlijk… Nu hebben we net gebeld ik en er even over gehad enzo ik heb sorry gezegd dat ik zo heel sjaggie reageerde want ja ik zou het zelfde doen als ik hem was maar hem wel even smsen dat ik naar de mac ging. Maar hij zei dat hij mij ook wel snapte maar even geen zin had in een sjaggie mij… Nu is hij maar naar een vriend gegaan.

Okeej lang verhaal wat toch niemand leest maar wil gewoon even mn frustratie kwijt! net aan de telefoon wel gewoon gezellig met hem gekletst.
Wat moet ik nu doen. Gewoon wachten tot hij komt om af te spreken zelf al vragen om zondag af te spreken.
wat kan ik nu het beste doen.
en hebben jullie ook wel dit soort dingen meegemaakt dat je je even ergerde aan je vriendje. wat deden jullie toen ?

Liefs <3

upje ik wil echt even weten wat ik nu moet doen…

afwachten totdat hij weer met je wil afspreken, anders blijf je achter zijn reed aan lopen en dat vinden jongens over het algemeen vaak niet leuk.

ik zou het niet pikken. als je een afspraak maakt, dan vind ik dat je die na moet komen of fatsoenlijk of moet zeggen, toch? maarja, dat is mijn mening. ik zou het natuurlijk niet uitmaken ofzo, maar wel zeggen dat ie tenminste ff zegt dat ie niet kan/wil.

xx

het is JOU vriend.

ik vind het nogal raar dat (wat ik uit je verhaal opmaak), jij zit te wachten en hij maar niet komt, jij daar shaggo van word en hij dan niet wil komen omdat je shaggo bent. geen logica voor mij.

Nee natuurlijk pik ik het ook niet zomaar… Maar ik snap wel dat je gezellig met vrienden naar het zwembad bent geweest en je dan langs je mac komt en dat ze dan zeggen van zullen we wat gaan eten dat je dan meegaat… Maar hij had dan wel even mogen smsen maarja dat zijn jongens…

Jongens kunnen onze gedachten niet lezen. Je moet ze van te voren duidelijk maken wat je wel en niet vind kunnen.

^^ nee daar heb je gelijk in

Upjee…

Duidelijk maken dat je het echt niet leuk vind. Hij moet weten wat je pikt en wat niet. Als jij het verder geen probleem vind dat hij nog even wat gaat eten; goed, maar vertel hem dan wel dat hij je van te voren moet smsen. Of dat hij zich gewoon aan de afspraak moet houden. Want als het van één kant komt werk het natuurlijk niet.
Maar als ik jou was zou ik nu maar even wachten totdat hij vraagt om weer af te spreken.

We hadden vrijdag avond aan de telefoon een beetje afgesproken
hij zei we spreken andere keer af en hij kon zaterdag niet dus we hadden een beetje half gezegd van zondag kan wel…
Maar het is nu zondag en heb sindsdien niks meer van hem gehoord…
Ik hoop dat hij nog smst om af te spreken maar er kan ook een grote kans zijn dat hij alweer met zn vrienden naar het zwembad is…

Wat een raar vriendje?
Maak hem duidelijk dat je dit niet leuk vind, desnoods aan de telefoon. Zolang het maar niet over de SMS of mail/MSN is.

En op je vraag of iemand het ook eens mee heeft gemaakt en wat ie deed:

Ja, heb ik een keer meegemaakt. Heb het direct uitgemaakt.
Maar dat lag een beetje anders. Hij VERGAT gewoon een afspraak met mij, terwijl hij nog had gesmst ‘Tot zo’. En toen was ie naar zijn vrienden gegaan en was het de volgende dag van: Oh dat wist ik helemaal niet.
Yeah right, vertel dat een ander maar.

Laat hem dan even met rust. Wacht totdat hij weer wilt afspreken. Of ga zelf met je vriendinnen naar het zwembad oid, omdat hij maar niets van zich liet horen, en jij gaat natuurlijk niet de hele dag bij je mobiel zitten totdat hij eindelijk iets van zich laat horen.

Nou er was wel eens een keer toen was ik bij hem hadden we samen zo gezegt dan en dan kunnen we wel weer afspreken belde zn vriend sprak hij precies op wanneer wij hadden afgesproken af… Ik zat hem echt zo aan te kijken hij zo ow sorry even vergeten tjaa…

Ik heb ook al met een vriendin afgesproken vandaag;) Ik denk nu wel van laat maar!

Ik heb daar ook echt zo’n hekel aan als ik heletijd achter m’n vriend aan moet gaan. Maar gelukkig heb ik het nooit zo meegemaakt. En we hebben nu gewoon vaste dagen dat we elkaar zien. Misschien kun je beter dat afspreken met je vriend (: ? Het echt zóveel fijner dan het idee van ‘we zien wel wanneer we afspreken’

en in het weekend is het altijd wat rommeliger vind ik zelf. Met werk, vrienden en dan gaat hij weer uit of is er weer een verjaardag blablabla. Daarom spreek ik ook bijna nooit in het weekend af.

Jà , hij had moeten smsen toen hij naar mcdo ging ipv naar jou. Maar het is normaal dat hij niet meer wou omdat jij 'm maar bleef bestoken met chagrijnige smsjes. Zo zijn jongens nu eenmaal…Zeg volgende keer gewoon dat als hij zin heeft, dat hij even smst en als jij dan thuis bent maar langskomt maar dat het na 9 uur ofzo niet meer hoeft. Blijft niet wachten op hem en ga ook iets doen :slightly_smiling_face:

Ik zal even vertellen wat er gebeurt is… nou het is dus uit maar we blijven wel hele goede vrienden en we hebben het vanmiddag gewoon gezellig gehad zonder dat we een stel zijn…
alleen wat ik moeilijk vind is om hem nooit meer te kunnen zoenen enzoo…

boys will be boys