Jongens.. wat moet je er mee?!

Ik vind een jongen heel leuk & we zouden vandaag afspreken…
Maar hij zei dat hij moest werken, dus dat geloofde ik maar.
Dus dan zouden we morgen afspreken, had hij verjaardag ( zegt ie )

Maar nu is hij wel mooi online op msn!
Alleen hij praat dus niet…

Grrr… jongens onbegrijpelijk!
Wil hij nou wel ?
Of wil hij toch niet…
Gewoon op hem blijven wachten?
Of hem vergeten…
Allemaal vragen die in mijn hoofd rondspoken nu…
En hij laat me maar wachten…
Alleen dat ben ik nu ook wel eens zat!

Tips om hier mee om te gaan??

Misschien heeft die gewoon z’n msn aan staan maar is die wel gaan werken?
Zou best kunnen hoor, dat heb ik ook wel eens met vriendinnen.
Dan hebben ze hun msn aanstaan en lul ik 'n heel verhaal terwijl ze er helemaal niet zijn.
Dus, misschien is die wel gwn gaan werken joh, vraag 't 'm anders waarom z’n msn nog aanstond, als je 'm een xtje spreekt.

wat diegene hier boven zegt en als je wilt weten fo hij er is dan stuur je een buzzer of ga je heel veel vragen en dn merk je wel of hij er is

Hmm vreemd. Misschien moet hij later op de dag werken en is hij even online?
Dan mag hij trwns wel gedag zeggen. :?
Praat anders gewoon tegen hem (nu op msn) en dan merk je wel of hij er is of niet.
Voor de rest zou ik het aan hem overlaten.
Dan heb ik het over een afspraak maken voor morgen.
Als hij jou wilt zien dan zal hij daar zeker weten wel tijd voor maken.
En als hij zich vaag gedraagt zou ik hem gewoon zo laten.

Bij mij zijn er ook altijd een aantal op msn, terwijl die gewoon weg zijn om bijvoorbeeld te werken. Als hij wel gewoon thuis is, vind ik dat hij je inderdaad wel gedag moet zeggen. Misschien moet je hem eens vragen of hij uberhaubt wel met je wilt afspreken. Je kunt wel blijven proberen, maar misschien wilt hij eigenlijk gewoon niet. Zegt hij het wel te willen, vraag hem dan duidelijk wanneer hij wel of niet kan. Is het zo dat je na nog een aantal pogingen tot een afspraak nog geen afspraakje met hem hebt gehad, dan zou ik naar een ander op zoek gaan.

Heb je hem online zien komen? Want in dat geval is ie er vermoedelijk wel en hoort hij je iets te zeggen. Ik ken dit probleem trouwens, een jongen die weinig tijd heeft. Maargoed, bij mij weet ik inmiddels de oorzaak en dat is dat ie eraan moet wennen dat ik veel af wil spreken. Maar ik denk dat dit gewoon een beetje een misverstand is eerlijk gezegt. Hij is vast gewoon werken en heeft zijn msn nog aanstaan. Of hij moest niet werken en heeft dat tegen jou als smoes gezegt, dan kan hij namelijk moeilijk antwoorden, want dan zou hij tegen jou liegen(ja beetje vage zin)

Vraag het hem gewoon, of hij nog wat van je wilt. Dan heb jij duidelijkheid, en heb je dus ook geen onzekerheid meer. Ohja dat van msn, het kan idd gewoon zijn dat hij er niet is en zijn msn heeft laten aanstaan.

jongens… idd onbegrijpelijk.
de ene keer geeft ie me aandacht, laat me weten dat ik er mag zijn.

en de andere keer negeert ie me dood.
en ik weet niet waarom, ik weet niet wat ik heb misdaan.
mja. >.<