Jongens/vriendje en huilen?

Ik vroeg me af of hier meiden zijn die hun vriendje hebben zien huilen, en zo ja, in wat voor situatie?
Je hoort vaak dat jongens niet kunnen huilen of bijna nooit huilen xD Ik geloof niet dat ze niet kunnen huilen - maar wel dat ze het veel minder snel doen dan meiden, en veel moeilijker - en ook om andere redenen ofzo :S
Hoe denken jullie daarover?

Naja myn ex vriend heeft wel is in myn armen zitten huilen, omdat tie me een maand moest missen en hy dara vet tegenop keek. Best wel schattig eigenlijk <3

Nouja, ik heb zowiso mn broer wel zien huilen, bij begrafenis van mn oma enzoo
maar hij liet het wel veel minder merken dan dat ik zelf deed :pensive:

Ze huilen minder snel omdat ze dat zichzelf hebben afgeleerd, omdat dat zwak over komt…

Als een jongen huilt als je erbij bent, vertrouwt hij je dus?

En ja, ik heb mijn vriendje zien huilen, gister voor het eerst, en het doet er niet zoveel toe waarom…
En mijn ex heb ik ook meer dan genoeg zienhuilen…
En verder ook af en toe, maarja, scheit.

ik heb zelf geen vriendje, maar ik heb wel eens een vriend zien huilen. maar dat was als iemand overleden was ofzo. dus dat is best wel logisch.

ik denk dat jongens minder snel huilen omdat ze zich groot willen houden. en meisjes zijn sowieso kwersbaarder dan jongens. maar sommige jongens huilen ook sneller dan andere meisjes (ik huil bijna noooit, niet omdat ik hard persoon ben, in tegendeel, maar bij mij moet het wel heel belangrijk zijn als ik huil).

en ik vind het heel schattig als jongens huilen bij jou in de buurt ofzo, it shows that they care, en dat betekend dat die jongen zich goed bij je voelt, en dat voelt ook weer meteen goed. (dit had er niet iets mee te maken maar ik wou t erbij zetten haha.)

Ja, toen we een keer ruzie hadden

Mijn vriendje moest ik keer huilen omdat ik moest huilen om iets dat die had gedaan voor dat wij echt wat hadden het maakte niet zoveel uit ook maar ik vond het op dat moment vervelend omdat die er eerst over had gelogen. En de vader van een goede vriend van mij is een tijdje terug overleden, wij kenden zijn vader niet, maar omdat hij het graag wilde zijn we naar de begravenis van zijn vader geweest en ik toen ik daar zat zaten heel veel vrienden van mij te huilen. Dus ze doen het heus wel alleen niet zomaar en bij iedereen denk ik omdat ze toch een beetje stoer willen zijn.

Ik vind het heeeeel schattig.
Wel een paar keer meegemaakt hoor, maar ik vind dat ze dan wat ‘menselijker’ worden :stuck_out_tongue:

ja ik vind het ook heel schattig
mijn vriend huilt ook wel eens
ook bij films enzo hihi ´<3<3<3<3<3

Mijn vriendje huilde eerst, toen we besloten het uit te maken. Maar toen ging het weer aan haha. En het is inderdaad heel schattig.

Ik weet niet waarom maar als jongens huilen weet ik gewoon niet wat ik ermee aanmoet! Mijn ex moest huilen toen ik het uitmaaktte, hij stond een halfuur voor mijn huis te huilen, ja want moet je dan doen o.O En een ex van mij moest huilen om een nummer met een speciale betekenis en jaa… wat moet je doen als een jongen huilt ( Wel armen om hen heen slaan en ect dat weet ik wel maar toch)

jawel.
huilen is iets menselijks
alleen de ‘stoere’ man wil het nooit laten zien
het zou niet goed zijn om niet te huilen ;x

Ik vind wel schattig.

Heb het zelf 3x meegemaakt dat m’n vriend moest huilen,
En dat was niet dat er iemand was overleden.

ik ben het helemaal met je eens - dat ze het zichzelf hebben afgeleerd , en dat als ze huilen laten zien dat ze je vertrouwen.
Ik heb het zelf ook meegemaakt - en het leek wel of hij het niet erg vond om het bij mij te doen. Dat was eigenlijk wel een heel speciaal moment :slightly_smiling_face:

Mijn ex heb ik wel een aantal keren zie huilen, wel zelden. Één keer omdat hij overstuur was omdat zijn vader hem zat te sarren. De laatste keer omdat ik het uitmaakte.

Heb een keer een jongen zien huilen die ik ken,
want zijn broer was niet zo lang daarvoor overleden,
en iemand maakte een opmerking tegen hem.
Maar hij zat die dag al helemaal niet lekker in z’n vel enzo…

Maar zelf huil ik ook bijna nooit eigenlijk hoor :wink:
Waarom niet? Geen idee.

Mijn vriend bij de begravenis van mn opa

ja toen we ruzie hadden
kon mn lach byna niet inhouden ahahhahha

Nou heb hem 1x zien huilen, was zo zielig. We hadden een goed gesprek over z’n overleden pa. En hij vertelde verhalen over hem, hij had namelijk een hele sterkte band met hem. Hij was een tijdje stil, keek me aan en zei: ‘Meis ik mis hem zo…’ en toen kwamen de tranen. Ik werd echt super stil, en keek hem met open mond aan, heb hem werkelijk nog nooit zo gezien. Dat was iets van 2 weken terug ofzo, maar als we ruzie of wat dan ook hebben nee dan gaat ie niet huilen hoor.