Jongens verliefd na afwijzing?

Ik ben zo’n beetje maar niet helemaal afgewezen door een jongen die ik erg leuk vind,
hij heeft het niet definitief gezegt maar ik kan het wel merken dat hij anders doet dan eerst,
hij toonde namelijk op het begin erg veel interesse en we appte veel,
nu appen we weinig maar kunnen in het echt nog steeds goed praten maar je merkt gewoon verschil in met het begin.

Meiden kunnen na een tijdje als zij zelf iemand hebben afgewezen helemaal ‘‘verliefd’’ worden op die jongen maar hebben jongens dat ook?

Is het mogelijk om een jongen die jou heeft afgewezen toch voor je te laten winnen?

Hij heeft me nooit definitief afgewezen en ook blijft hij super aardig doen, we kunnen de hele avond praten en hij vind het ook niet erg als ik hem aanraak. Hij lijkt soms erg geintresseerd en laat hints blijken maar andere keren is het gwn van afwijzing… bijv toen ik echt lekkere parfum op had keek hij me na en zocht hij daarna oogcontact…

maar is er iemand die het antwoord hierop weet?

xx

Eerlijk gezegd, jongens houden niet echt van katten muis spel. Ik zou gewoon, afwachten kijken hoe het over een weekje gaat. En probeer het anders nog een keer. Word alleen niet te opdringerig.