Jongens sturen rare berichtjes

Heey hopelijk kunnen jullie advies geven over wat ik moet doen.

Ik had ruzie met een jongen op whatsapp (lang verhaal) en uiteindelijk was ik er klaar mee en heb ik hem geblokkeerd. Nu heeft hij mijn nummer aan 2 vrienden gegeven. Ze hebben me gebeld (ik heb dit niet gezien/gehoord, maar ik heb een gemiste oproep van dat nummer) en ze schelden me uit via whatsapp en zeggen allerlei seksistische dingen. Moet ik hierop reageren, het gewoon laten of iets anders?

Ik zie dat ik behoorlijk hopeloos overkom haha, maarja

Geen aandacht aan besteden, dat is wat ze willen.

Lekker negeren inderdaad

Bedankt voor de snelle reacties:)

negeren werkt het best in dit geval, je hebt er niets aan als je reageert. integendeel.

maar ook wel bewaren die berichten! mocht het een keer uit de hand lopen heb je in ieder geval bewijs… weet niet hoe erg het is, maar het is nooit verkeerd!

Blokkeren maar de gesprekken bewaren als dat kan. Ik weet niet of ze je hebben bedreigd maar dan zou je nog aangifte kunnen doen.

Dit ja. Wel heel vervelend voor je TS, sterkte ermee en hopelijk zien ze snel in dat ze kansloos zijn en houden ze dan op…

Jongens zijn zo kinderachtig… Als ze hun zin niet krijgen gaan ze dit soort dingen doen. Inderdaad gewoon negeren!

Iedereen bedankt voor de adviezen

Blokkeren en negeren, en de berichten bewaren.

Meisjes zijn in dat opzich net zo kinderachtig hoor :’)
Maar idd blokken en negeren en dan gaat de lol er snel van af bij ze

Je moet echt niet reageren. Krijg je alleen maar meer gedoe.

Lekker blokkeren en negeren