Jongens roepen&fluiten

Nou, ik rijd dus altijd langs zo’n voetbalveldje met een vriendin bij mij in de buurt. Nou zijn daar meestal dezelfde jongens en die beginnen dan naar mij te roepen (ik weet dat ze naar mij roepen omdat ze dan zeggen meisje met die blonde haren en mijn vriendin bruin haar heeft) en te fluiten. Ik vind ze wel interessant maar durf niet echt te blijven staan, al durf ik wel steeds langs te fietsen. Wat moet ik doen? x

Terugkijken en lachen, ofzo? I don’t know, maar de jongens die roepen zijn toch altijd van die… types you know? Maarja als je ze leuk vindt moet je gewoon laten blijken dat je ze opmerkt, dus ze niet negeren ofzo.

nou een keertje blijven staan als je ze zo interessant vind toch? neem dan gewoon die vriendin mee. en zien wat er gebeurt.

misschien een keertje zwaaien, (maar niet op een Mongolische manier) of een keer naar ze toe gaan en zeggen ‘is er wat’ maar dan wel met een lachend gezicht, dan staan die jongens echt even te kijken !:wink:

Ga naar ze toe, lach naar ze? Als je ze leuk vindt, moet je wat doen. Ik vind van die fluitende/roepende jongens altijd strontvervelend, maar als je geïnteresseert bent…

ok bedenk wel ff dat ze dat waarschijnlijk niet alleen naar jullie doen maar naar alle meisjes die langslopen
maar je kan gewoon terugpraten als ze roepen
snap sowieso niet hoe je dat leuk kan vinden, maargoed das jouw keus

Ik zou ze omver fietsen als ik jou was. Ik erger me daar altijd zó aan. XD

Naar ze toe fietsen en vragen wat er is. :slightly_smiling_face:

Zet je big smile op en fiets dan weer verder! Dat is eigenlijk het enige wat ik zou doen :grin:

smile & bike, de volgende keer gewoon reageren op wat ze zeggen !

Gewoon een xtje daar naar dat veldje toe gaan samen met je vriendin en gwn chillen.
Of je doet precies hetzelfde, stel die jongen heeft bruin haar : “heey, jongen met dat bruine haar”