jongens-quotes

Zoals de titel al zegt, plaats lieve, leuke, grappige etc quotes van jongens/vriendjes.

In een gesprek over de toekomst zegt-ie:
ik wil ook een wit tuinhekje :grinning:!

Scháttig, tgaat om de details he :wink:

Jongens bij mij in de klas zeggen:
“Hey, Teug! Check die fogel!” (Met een F ja…)

Fogel :slightly_smiling_face: dat doet me denken aan die goede oude bambi tijd (wat een ******* film (A))…
Waarom zeggen ze dat dan?

Weet ik niet. Ze liggen wel helemaal dubbel van het lachen als iemand dat zegt.

Zal er ook eentje neer pleuren, laatst lagen we samen in bed, en hij moest naar de wc,
kwam die even later de kamer weer in:
“Ik was je kwijt, tot ik je tenen zag wiebelen”

Dat was zooo schattig :smiling_face_with_three_hearts:

Ik zo: ‘Ken je Julie?’
En hij wou antwoorden: ‘Wat is haar achternaam?’
Maar ipv dat te zeggen, zei hij: ‘Hoe heet ze vanachter?’
Ik lag echt dubbel. x’D

Ohja, we gingen eens te laat thuis zijn. Dus ik stelde voor om de bus te ‘nemen’.
En toen dacht ie helemaal door. :stuck_out_tongue:

Tja jongens, daar heb ik serieus nog nooit over nagedacht, en waarom zou je :wink:

hihi, allemaal grappig, ik weet er ook eentje.
Een jongen uit me klas kwam er opeens mee:
‘‘Mij lijkt meisje zijn vreselijk irritant, je moet je ‘uniekjes’ overal naar meenemen’’

Hahaa, nOu mijn beste maatje haalde laatst een kOek vOor me uit mijn tas en Met dat hij die kOek pakt, ziet tie der Ook tampOns inzitten, zegt tie: is dat nOu niet onwijs irritant Om zOiets in te mOetne dOen, hOe dOe je dat eiglijk?!, nOu ik en me meissies lagen tOen écht dubbel.,

haha toen k met jonge had haddie in ze naam staan (L) 't vrouwke… da vonk wel lief…

Ik snap niet wat er nou niet aan tampons te snappen is, maar dat terzijde.
Verder wel schattig allemaal :slightly_smiling_face:

een vriendin van mij en haar ex hadden het een keer over hoe lang ze waren en of ze nog veel zouden groeien… zegt ie:
“Ja, ik wel hooor, want ik eet de laatste tijd alleen maar pindakaas op mn brood”
echt zo lief denkt ie dat ie daardoor gaat groeien :wink:

2 jaar geleden, mijn eerste date met mijn vriendje reden we door het centrum naar zijn huis en slingerden een beetje. Het regende ook nog eens keihard.
Ik zat achterop de fiets bij hem en toen zei hij
“zie je al die mensen daar? Die mensen zijn allemaal jaloers op mij.
Omdat ik met zo’n mooi meisje achterop mijn fiets heb”

ahh ik vond het zo lief, we waren helemaal verlept door de regen".
Maar mijn dag kon niet meer stuk!

ahh, die van jooyce is echt gewoon et liefst!
euhh heb eigelijk geen leuke quotes.
wel een goeie vriend van mij die altijd droog uit de hoek komt, waren we op zo’n ubersaai feest. zegt ie kei hard: bij mij thuis op de wc is het nog gezelliger. gaat opeens de muziek uit. kon diegene die het feest gaf et ook horen :S:P. En in plaats van gefeliciteerd ging hij de gecondoleerd zeggen en dat soort dingen :stuck_out_tongue:

hahaha grappig. Ik ging met de een bus naar denhaag en moesten nog wachten op wat meiden. Dus die meiden komen binnen, zegt een homo; Heb je daar nou zoveel moeite over gedaan, ik zie er nog beter uit!

Prachtig!

@ Jooyce: Wat lief :slightly_smiling_face: kan me voorstellen dat je je dan gelukkig voelt :wink:.

@ smant: Haha, homo’s hebben soms echt van die té grappige homo uitspraken, en ja, daar vind ik niks mis mee.

Gister kwam mijn vriend langs, en we hadden daarvoor een beetje ruzie gehad, dus allemaal beetje onwennig, gaf hij me opeens hele dikke knuffel, met dat hij die middag bang was dat hij me kwijt was. En dat was zoo lief :slightly_smiling_face:, kwijt is die me in ieder geval nog lang niet :slightly_smiling_face:.

Ik wil méér lezen, zo grappig en lief allemaal :slightly_smiling_face:

Wij hebben zo’n kerel op school, die is zegmaar “hulpje” bij natuurkunde… Hij is heel dik en lelijk en dom =p
Maar telkens als wij hem tegenkomen, gaan alle jongens roepen: HANS MACHOOO! <<< vinden ze kei grappig =p

Jongens… niet te begrijpen… :woman_facepalming:

Echt wel grappig wat ik lees, ik herken echt zo veel =p