Jongens Probleem -.-

Heeeii Meiden,
okee lang verhaal… haha. Sindskort spreken ik en mn beste vriendin vaak af op een veldje bij ons in de buurt…
Nu komt daar dus ook vaak een jongen waar ik vroeger vaak mee speelde :flushed:
Elke x zit die naar ons te kijken enzo… maar hij durft niet zo goed…
We voetballen wel is met m enzo en ik kan goed met hem lachenn(: wantja anders is er niks te doen (:
Nu zie ik hem wel zitten maar weet niet of die mij ziet zitte… hij heeft me wel gevolgt op twitter en op insta enzoo. en reageerd op mn foto’s xd Zoals: Wauw Beauty x :flushed: (op insta )
En ik ken m wel al een hele poos enzoo :slightly_smiling_face: Alleen sindskort zijn we weer echt vrienden
Wat Moet ik Doen !:o x
xx

Als iemand je volgt of reageert op foto’s op een social network wilt dat niet meteen zeggen dat hij je ziet zitten op liefdes gebied. Laten we dat even voorop stellen.

Wat wil jij? Dat wordt mij echt niet duidelijk. Vind je hem leuk? Ga vaker met hem om. Vind je hem niet leuk? Geef hem dan geen verkeerde indrukken.

Easy as pie.

Ik Zie Hem Wel Zitten(:
xx

Dankjewel voor het idee (: Zal het zeker gaan doen :flushed:
xx

Ben ik het mee eens! En misschien kun je zijn nummer vragen zodat jullie ook kunnen smsen/whatsappen?

Whatsappen doen we al (: Haha eigenlijk elke dag avond enzo … xx

Als je met hem whatsappt, laat hem dan eens weten dat je hem wel ziet zitten… Bijvoorbeeld als hij een grapje maakt zeg je terug 'hahaha, je bent echt leuk :flushed: '.

Vind je m leuk of niet? Doe wat jij wil
wel: spreek met m af en kijk of hij jou ook leuk vind
niet: Doen niks en gewoon wat je altijd deed

Yeah Yeah Yeah ! Supergoed idee :grinning: Ik kreeg een ja duss we gaan naat Bobbejaanland… Is Dichtebij Voor Ons Maaralsnog Supedankjewel ! x

Dit Is Trouwens nu Mijn Acc wet mn ww nie meer -.- Slimheiidd xd