Jongens probleem..

Helleu
Ik heb een probleem ö
Ik heb een ‘iets’ met een jongen, maar ik ben liever niet alleen met hem.
Ik weet niet wat dat is met mij, met vriendjes doe ik dat niet graag, maar hij word dan steeds boos omdat ik nooit wat met hem wil doen. Terwijl we zaterdag nog zijn gaan zwemmen. ( wat wél erg leuk was, maar er waren meerdere mensen bij ) En aangezien hij de broer van een vriendin van mij is, en zijn moeder hem te oud vind voor mij. Kom ik ook liever niet bij hun thuis voor hém.

Tips please?

Kan je niet samen met hem naar de stad gaan of een terrasje pakken ofzo.
Dan ben je toch een soort van alleen met hem maar toch zijn er veel mensen om je heen.

Ik snap het niet helemaal…
waarom wil je niet met hem alleen zijn? Jullie hebben toch iets, dus is het ook een beetje je vriendje, toch? :grinning:
En als je het moeilijk vind om naar hem toe te gaan vanwege zijn moeder, zou je ook de eerste (paar) keer ook bij jou kunnen afspreken, op je kamer ofzo, dan zijn er toch mensen thuis en ben je niet alleen, maar je spreekt ook alleen met hem af. En als dat geen optie is, zou je ook bijv. een terrasje kunnen pakken, genoeg mensen om je heen, en dan spreek je daar af, hoef je ook niet langs zijn moeder enz. Misschien dat je je zo dan fijner voelt?
x

haha ik ken dat gevoel ;p
mag je wel in zijn huis komen van zijn moeder ondanks dat ze jouw te jong vindt dus? dan zou ik et gewn doen, ze kan je toch al, door je vriendin!
naya, succes xx