Jongens probleem, Need help! :O

Haaii.

Ik heb nogal een stom gedoe. Ik en een jongen vonden/vinden elkaar erg leuk. Maar ik had hem nooit gezien fso maar kende hem wel. En toen leerde we elkaar snel kennen enzow. Ik ken hem van een vriendin van me die bij hem in de buurt woont. En we begonnen elkaar leuk te vinden enzo (1 week geleden begon het) en toen zij hij ook steeds van als ik je zie ga ik je zoenen enzow. En hij zij ook dat hij mij leuk vind wat ik hem ook vertelde. Maar nu sinds gisteren heeft hij opeens een vriendin? Waar ik van baal… Maar ik weet niet zo goed wat ik zou kunnen doen…
Want het liefst wil ik natuurlijk dat hij en ik wat hebben maarja…
We gaan nog afspreken zij hij, Wat ook nog gaat gebeuren :slightly_smiling_face:

Maar wat kan ik het best doen om hem terug te winnen?

Alvast heel erg bedankt, En nog fijne feestdagen en een gezond en liefdevol 2012.

Jaa komt omdat we met z’n 2en zijn het is een account van 2 meiden

Jep.

Maar je kan ook gwn antwoord geven op mijn vervelende probleem

Ik snap je verhaal niet helemaal? Je wilt hem terug winnen, terwijl hij al een vriendin heeft, is dat het? Omdat hij al tegen je zei dat hij je leuk vond… (sorry, ik herhaal alles even omdat ik ‘s ochtends een beetje traag van begrip ben :’) )
Maar goed, ik zou het niet proberen om hem terug te winnen. Hij heeft al een vriendin, dus je moet niet proberen daar tussen te komen. En hij klinkt nogal als een player, hoe je het typt, het kan ook aan mij liggen want ik ken hem niet… Maar ik zou iig geen moeite voor hem doen.

Waarom spreek je nog met hem af ? hij heeft tog een ander ? of spreken jullie af als vrienden ?

Je bent vast niet de enige tegen wie hij zoiets heeft gezegd, ik zou het laten voor wat het is.

oh my, ik herken je situatie… hij gaat het waarschijnlijk niet zomaar uitmaken, maar over een tijdje maakt zij het uit en dan gaat ie weer met je flowen. Als je hem wilt, grijp je kans, zo niet, zeg wat je voelt en dat je niet verder wilt met hem omdat blablabla

als je met hem gaat afspreken en hij gedraagt zich als meeer dan vrienden, of als hij je bijvoorbeeld wil zoenen, moet je gewoon nee zeggen en even melden dat hij een keuze móet maken tussen jou en dat meisje. je bent geen speeltje waar hij zomaar even mee kan rommelen?! en jongens houden van meisjes die weten wat ze willen en duidelijk zijn. (:

Geen aandacht meer aan besteden zou ik zeggen… eerst met jou flirten enzo en dan opeens een vrienin nemen. Dan ben ik er altijd snel klaar mee.

Dankjewel allemaal! Hij doet nu ook heel raar tegen me. Als ik hem ping leest hij het en zegt heel soms nog wat terug. Maar we waren echt close… Ik ben er al klaar mee… Ik laat hem gewoon. Er zijn meerdere jongens, En er zit vast een tussen waarmee ik iets krijg. Alleen moet ik hem eerst nog vinden…
Maar onderhand heb ik best een leuke jongen ontmoedt! Ik ging bij m’n vriendin chillen. En bij haar broer kwam een vriend. En toen gingen we bij haar broer chillen. En hij was echt knap, En hij was aardig en echt doodgrappig. En hij bespeelt ook instrumenten :grinning: . En hij keek ook naar me en ik naar hem. Maar ik krijg z’n msn nog van die vriendin alleen zij gaat het nog vragen aan haar broer. Maar ik vind hem best leuk…, Hopelijk hij mij ook. Maar hoe kan je daar het best achter komen?

Alvast bedankt!

Hoe oud is die jongen? Want oudere jongens vallen niet vaak op 12-jarige meisjes. Je hoeft op die leeftijd overigens ook niet altijd iemand leuk te vinden. Maargoed, praten is het begin he.

Nou al de jongens waarmee ik iets mee heb gehad, Waren allemaal ouder.
Maar ik zeg ook niet dat ik altijd iemand leuk moet vinden fso, Ik kan er toch ook niets aan doen, Dat zij gwn mijn gevoelens. En btw hij is 14.

En we hebben ook gepraat hoor.

fantastisch, nu leer hem kennen, dan kom je er vanzelf achter of hij je leuk vindt.

Ik zeg overigens niet dat ALLE jongens vallen voor meiden van hun leeftijd of ouder, er zijn er ook een boel die voor jongere meisjes vallen. Alleen vaak niet op die leeftijd. Maar fijn dat al jouw jongens-dat klinkt overigens als veel jongens, en dat klinkt verontrustend.- wel op jongere meisjes vallen. Alleen maar prettiger voor jou neem ik aan.