Jongens probleem HELP.

Ik heb een probleem.
Een jongen die is vind me heel erg leuk ( zegt ie ) sinds vorig jaar zomer.Hij is echt zo lief, hij zegt allemaal lieve dingen en wil me overal naartoe brengen echt gewoon alles wat ik in een jongen zoek! Maar hij is echt lelijk … En soms zeg ik tegen mn vriendinnen dat hij wel heel lief is enzo, en dan liggen hun helemaal dubbel omdat hij gewoon zo lelijk is en ze willen ook niet mee als ik met hem wil afspreken om het te proberen. Ik zit er nu echt aan te twijfelen of ik hem een kans zal geven of niet… het enige probleem is dat die gewoon zo lelijk is en ik durf hem geeneens te zoenen… hebben jullie advies of kunnen jullie me alsjeblieft helpen!?

[i]Godver. Ik kan hier echt niet tegen he, als je van iemand houdt boeit het dan hoe diegene eruit ziet? Nee tuurlijk niet. Heb je liever een knap iemand met een kutkarakter of een ‘lelijk’ iemand die superlief voor je is. En ik vind altijd dat iedereen wel iets heeft dat hem/haar mooi maakt.

Geef die jongen een kans…[/i]

Kijk, ik vind de manier waarop je je boodschap overbrengt echt kinderachtig. Maar ik begrijp je punt.

Sommige jongens kunnen nog zo lief zijn: als je je niet tot hen aangetrokken voelt, werkt het niet. Als zijn uiterlijk een te groot probleem voor je is, betekent dat gewoon dat je

1. of te oppervlakkig bent
  2. gewoon niet verliefd genoeg bent

Als je hem gewoon leuk vindt moet je er gewoon voor gaan… Daarbij is niemand perfect. Bekijk het liever zo, niet alle meisjes zitten dan achter hem aan.

Maar aan de andere kant snap ik niet dat hij zo lelijk kan zijn, dat je hem niet eens durft te zoenen o-o…!?

Ja, het klinkt idd wat kinderachtig maar ik wist ook niet hoe ik het moest brengen. Maar ik voel me ( nog niet) aangetrokken door hem. Maar zijn karakter is gewoon precies goed… en ik ben bang dat als ik met hem ga afspreken dat ik hem misschien valse hoop ga geven…

Het is ook vervelend, aangezien de meeste knappe jongens een rot karakter hebben, terwijl op die met een leuk karakter je vaak niet in eerste instantie op zal vallen.
Maar iedereen wordt oud en verrimpeld, karakter zal (bijna) nooit veranderen. Als je dat even weet en dan nog eens naar hem kijkt. Net wat Brod zegt, als je je niet tot hem aangetrokken voelt, werkt het niet.

Probeer goede vrienden te blijven en mss dat je je vanzelf op zo’n manier tot hem aangetrokken voelt? En anders heb je dr een hele lieve vriend bij… (:

Als jij 't wilt, dan moet je ervoor gaan (:

Misschien moet je hem nu duidelijk maken dat je hem vooral ziet als een goede vriend? Want uiteindelijk is dat gewoon de waarheid.
Als je dan na verloop van tijd, toch verliefd wordt, heb je nog altijd een kans om het te doen slagen.

volgens mij zie je hem gewoon als een goede vriend, kijk hij kan wel alle eigenschappen hebben van je droomboy, maar als die klik er van jou kant niet is gebeurd er niks, als ik jou was zou ik hem duidelijk maken hoe jij je voelt, hem niet aan het lijntje houden (ik zeg niet dat je dat doet maar doe hem dat niet aan)!
heel veel succes,

oh lawd

wat boeit uiterlijk, ik kan hier niet tegen… hou oud ben je man… een vriendin van mij heeft ook wel met iemand die absoluut niet knap is maar hij is heel erg aardig. dus zeur niet en neem wat met hem…

Eh je moet hem wel zelf aantrekkelijk vinden?

maak het gewoon duidelijk dat je alleen vrienden wilt zijn (want die indruk krijg ik namelijk)

Als je er op deze manier tegenover staat, dat je jezelf bij wijze van wil forceren hem een kans te geven omdat hij lief is dan kun je het beter laten. Hier doe je hem, zowel als jezelf namelijk geen plezier meer. Daarbij is het een belediging tegenover die jongen, omdat je met lichte tegenzin hem in feite wil uitproberen.

Ook al zal hij nog zo vaak aangeven jou leuk te vinden en vragen om een kans, niet doen.

Je kan hem later alsnog een metamorfose laten ondergaan ghehe.

Geef hem geen kans…
Ja sorry hoor. Als je een jongen ’ leuk ’ vind moet je alles leuk aan hem vinden.
Lekker kontje, mooie ogen, leuk haar, lief karakter, humor, vertrouwd.
Waarom iemand een kans geven als je hem blijkbaar toch niet helemaal zo ’ geweldig ’ vind.
Hou hem niet voor de gek, en zeg waar het op staat en dan bedoel ik niet van ’ Sorry ik wil niks met je, want je lijkt om michael jackson ’
maar gewoon, laat weten dat het niet meer word dan gewoon flirten.

nja, als je hem zelfs niet wilt zoenen omdat hij te lelijk is word dat wel lastig hahaha. maar als hij verder precies is wat je zoekt in een jongen? ik zou hem wel een kans geven. je moet bedenken, dat niemand perfect is.