Jongens oppervlakkig?

Heeii meiden, ik zit een al een tijdje met een probleem, maar het is de laatste paar maanden iets erger geworden…

Ik heb van mezelf redelijk grote borsten, 80C/D. En ik heb de afgelopen twee jaar gemerkt dat heel weinig jongens me in mijn gezicht aankijken, als jullie begrijpen wat ik bedoel. De laatste tijd is dat iets extremer geworden., Een paar jongens hebben me letterlijk gevraagd watvoor cupmaat ik heb. Natuurlijk niet op gereageerd, maar het waren wel jongens waarvan ik dacht dat het gewoon goede vrienden waren. Meerdere meiden (vriendinnen) hebben ook al gezegd dat een paar jongens me alleen maar compimenteerden en dingen mee wilden doen omdat ik grote borsten had…

Nu vind ik dit heel erg vervelend, maar ga ik ook een beetje aan mezelf twijfelen. Is dit het enige interessante aan mij? Vinden jongens me aardig/leuk om mij of om mijn cupmaat?

Hebben meer meiden dit probleem en hoe gaan jullie hiermee om?

Bij sommige jongens zal dit inderdaad het geval zijn, maar heus niet bij iedereen. Het een hoeft het ander trouwens niet uit te sluiten, dat die jongens naar je cupmaat vroegen wil niet zeggen dat het geen vrienden kunnen zijn (hoewel ik moet toegeven dat het niet echt hun meest positieve kant laat zien, haha).
Verder zul je snel genoeg merken wanneer een jongen in jou als persoon geïnteresseerd is en wanneer niet denk ik.

Niet alle jongens gaan met je om omdat je grote borsten hebt :wink:
Er zijn ook genoeg jongens die helemaal niets met borsten hebben en gewoon kijken naar je innerlijk. Dat bepaalde jongens je naar je cupmaat vragen betekent niet meteen dat alle jongens het wat interesseert hoe groot je borsten zijn.

@SpaceDementia
Ja id, dat klopt wel ja, Alleen word ik er zelf alleen zo onzeker van. Vooral omdat de jongen waarvan ik echt dacht dat hij me leuk vond, uiteindelijk alleen maar lichamelijk in me geinteresseerd bleek te zijn.

@doomke
Nee, dat is ook wel zo. Maar ik stap ook niet meteen op een jongen af om te vragen hoe lang zijn penis is om daarna te zeggen dat het me niet uitmaakt hoe lang ie is… Jongens blijven nou eenmaal ingewikkelde wezens…

Wat hierboven ook al gezegd wordt. Sommige jongens zullen idd zo zijn. Maar er zijn er genoeg (merendeel) die naar innerlijk kijken! Ik vind het echt vervelend voor je dat het je zo aangrijpt (wat is snap) en mannen onder elkaar zijn toch altijd erger dan dat je 1 op 1 met ze bent. Als je het echt vervelend gaat vinden zeg je gewoon hier zijn mijn ogen niet daar. Of je doet een sjaaltje om ( niet dat dat in de zomer een oplossing is) of juist een truitje was het minder accentueerd.

Ik denk dat veel jongen óók naar je cupmaat kijken. Maar dat zal vast niet het énige zijn joh.

Als het je echt stoort kun je een minimizer aanschaffen (die verkleint je cupmaat optisch). Mij word ook wel eens m’n cupmaat gevraagd, maar dat is dan in een gesprek met iemand op internet, niet met iemand waar ik face to face mee praat.

Ik had hetzelfde (en ik werd daarom ook voor hoer uitgescholden enzo), wat ik heb gedaan is mijn truitjes of hemdjes iets hoger dragen. &Wat minder strakke dingen dragen.

Jongens zijn soms oppervlakkig, maar je hebt niet gezegd hoe oud je bent. Misschien zitten ze net in de leeftijd dat ze het helemaal geweldig vinden!