Jongens opeens negeren?

Ik ken een paar jongens, ze zijn niet echt hele goede vrienden van me maar wel gewoon vrienden. Ik ken ze nog niet zo lang, maar ze zitten bij mij op school en dit schooljaar zijn ik (en mijn vriendinnen) steeds meer met ze om gegaan, gewoon als vrienden. Het zijn een beetje grappige, sullige jongens haha of hoe zeg je dat, in ieder geval niet zulke hele populaire typejes. Maar wij gingen dus steeds meer met ze om, en nu opeens negeren ze ons een soort van… Niet echt op een lullige manier of zo, maar het is gewoon raar. Een van die jongens vond ik trouwens wel leuk, en in het begin leek het erop dat hij mij ook leuk vond, dus van hem vind ik het eigenlijk extra raar. Weten jullie hoe dit komt, ideeën, tips?

gewoon even peilen ‘‘is er iets ofzo?’’
vaak hebben jongens dat zelf niet door

ik vind jongens zo irritant haha

woooow vaag?

JA jongens zijn irritant…
maar ik heb het gevoel dat ik niet kan zeggen: “he waarom negeer je me, is er iets?” want ten eerste negeren ze mij (ons) niet echt, en ten tweede ken ik ze nog niet goed genoeg om zoiets te zeggen, dat komt dan heel raar over denk ik…

dan moet je gewoon blijven doen zoals je eerst deed.
als ze daar raar op reageren kun je het alsnog vragen, ze worden echt niet boos hoor. jij hebt toch ook het liefst dat mensen eerlijk tegen je zijn?

ja maar het is niet zo dat ze echt níks zeggen of zo, maar gewoon een beetje, ja gewoon niet echt geïnteresseerd en zo. dus ik weet niet wat ik daar dan over kan zeggen…?

WAUW, ik zou denken dat mijn vriendin dit heeft geschreven, want wij maken precies hetzelfde mee dit aar precies dezelfde soort jongens enz… Hahah creepy.

Hm vraag het ze? Wij kunnen het moeilijk weten he…

Ik heb geen idee. Je kunt gewoon vragen of er iets is ofzo, en als ze dan antwoorden dat er niks is, kunnen jullie zelf ook wat meer afstand nemen en kijken wat ze dan doen.

Okee dankjullie :slightly_smiling_face:
ik vind het nog steeds heel raar. vooral van die ene jongen, die ik dus eerst leuk vond. daar ben ik nog het meest in teleurgesteld.

misschien hebben ze gehoord dat je ze sullig ofzoiets noemde,
en hebben ze dat verkeerd opgevat, en denken ze dat je hun echt nerds vind?

@juliekex
neee nee nee dat kan echt niet! haha ik heb ze nooit zo genoemd, maar ik noemde hen nu even sullig om te laten weten dat ze niet zo typisch populair zijn, of willen zijn. haha maar ze zijn wel leuk hoor :slightly_smiling_face:

Ahw dat is wel jammer!
Ik weet eigenlijk niet… Gewoon normaal blijven doen? Misschien trekken ze wel bij :slightly_smiling_face:
Het is idd beetje gek als je ze niet echt kent vragen of er wat is, dan kijken ze je denk ook best raar aan haha

ja sorry (: het had gekund,
de jongens uit mijn klas vorig jaar ware ook zo,
en als andere vriendinne er dan naar vroegen zeide we zo meestal wel:
ja, ze zien er een beetje nerdy uit ,maar ze zijn echt zooo leuk!
en als ze dan allen dat eerste zouden opvangen ;s

haha ja oke ik snap wat je bedoelt ;p
maar dat kan dus niet echt gebeurt zijn
wel heel raar dit
vooral van die ene jongen, ik vond hem eerst dus leuk, ik weet niet wat ik nu van hem moet vinden…
het leek er eerst namelijk echt op alsof hij me ook leuk vond…

uitzoeken waarom ze het doen
ze vaten verkeer op

dat deed ik laatst in dezelfde situatie
haha dat liep niet goed af.

@lovetheway
wat gebeurde er dan? nu wil ik het weten :grinning:

dan waren het rare jongens