Jongens op het Forum

Het valt me steeds meer op dat er ineens jongens op girlscene zitten.
Natuurlijk is hier weinig aan te doen maar misschien moeten we gewoon niet reageren als ze geen serieuze vraag hebben. En maar gewoon gelijk om een slotje vragen. Want ik denk dat ze het juist geweldig vinden als erop gereageerd word.
Wat vinden jullie ?
xx

Dit valt me ook op ja! Ineens kei veel jongens!
Hoe zou dat komen?

Ze googlen iets en dan komt girlscene nogal snel omhoog. Althans, ik denk dat het zo gaat.

Gelijk heb je.

Denk het ook

Maar waarom dan eerst niet, en de laatste tijd wel veel jongens?

Ik denk omdat girlscene steeds populairder word

Ja, het gaat zelfs zo ver, typ maar eens seks in bij google. Het ‘Seks & zo’ board staat op de tweede pagina.

+het is nu vakantie, dus sowieso meer trolls en dat soort gedoe.

Ja dat valt mij ook op, bluhh het is toch niet voor nix GIRLScene maarja… ik denk dat je er niet veel aan kunt doen, behalve negeren wat jij al voorstelde. dus laten we dat gewoon doen! :wink:

vooral in het GTST cliffhanger topic, ze zeggen wel dat het geen jongens zijn, maar je kan gewoon aan de ‘schrijfwijze’ zien dat het wel jongens zijn. Maar er hadden ook al een paar toegegeven dat het jongens waren… :pensive:

Ik vind het niet erg als er ook jongens posten. Maar ik heb het gevoel dat ik een van de enige hierin ben.

Als we (moderators) een account tegenkomen van een jongen of man, bannen we ze vrijwel direct. Dus als je eentje ziet (of je vermoedt dat 't een jongen is), melden svp :slightly_smiling_face:

Even offtopic haha maar google resultaten worden gevonden op basis van intresses (d.m.v. cookies en geschiedenis) van de zoek(st)er. Dat zelfde geldt voor youtube, het past zich aan op wat jij graag bekijkt.
Bij mij bijvoorbeeld, stond seks&zo pas op de 2e google pagina onderaan.

Ik vind dat dat niet hoeft hoor. Zo lang ze bijvoorbeeld in het Spring levend topic zitten. Maar zodra ze al die onzin topic’s over seks met zusje of in kleedhokjes gaan openen vind ik het terrecht.

Er zijn altijd jongens op het forum geweest maar je merkt het niet altijd omdat ze nou eenmaal niet meteen roepen ´ik ben een jongen´.

En de mods gaan ook niet als een soort bodypolice bij registratie je huis binnen vallen om te kijken of jij wel daadwerkelijk tietjes hebt en geen wokkeltje

Mensen die zeuren dat de jongens hun ´persoonlijke topics´ dan kunnen lezen moeten dan maar eens 2x nadenken wat ze allemaal op internet gooien. Het forum is gewoon openbaar en iedereen (dus ook jongens) kunnen het lezen, ze hoeven niet eens te reageren.

en waarom is deze functie er überhaupt?

^ Omdat girlscene onderdeel is/was van yourscene, daar zijn mannen niet persé ‘verboden’