Jongens op Girlscene

zitten er eigenlijk jongens op girlscene,
vroeg het me even af, zal wel niet maar,
heel misschien haha
xx

ehm eerst was JustDaany ofzo er maar die mocht niet meer van monique, en even later was er een andere jongen maar die was na 2 dagen ook weg
verder weet ik het niet

in een topic heb ik een keer een jongen gezien maar welk topic weet ik niemeer =p

het kan wel, omdat ze waarschijnlijk nieuwschierig zijn met wat er allemaal gebeurd in de meidenwereld :relieved:

Soms, maar dan is het altijd erg leuk om zo snel mogelijk te zorgen dat ie weer weg is.

idd.

GIRLscene, geen GAYscene
niet lullig bedoeld trouwens.

-

ja, ik heb dr een paar gezien :slightly_smiling_face: ik stoor me er eigenlijk niet aan

www.girlscene.nl

Ze zijn er soms, maar ze houden het hier niet lang uit…

Hebbe jongens ook zo’n site, net als wij girlscene, ?

nou ik denk het niet, of het is idd gayscene punt nl…

Ik vroeg me ook af of ze zo’n site als wij hebben, maar ik kon het niet vinden. Lijkt me wel eens grappig om te lezen waar dat dan over gaat. Jongens zijn vast niet zulke praters :pensive:

Volgens mij hebben jongens daar totaal geen behoefte aan.

nou als je wil weten wat meisjes zoal interesseert is dit best een handige site voor jongens denk ik.
mannen lezen toch ook vrouwenbladen.

nee denk ook niet dat jongens behoefte hebben aan zo een site.

maarja. wel eens gelezen ergens dat die jongen was maar meer ook niet. ze zijn gewoon nieuwschierig

Idd :slightly_smiling_face: en ik snap niet waarom het dan meteen ‘gayscene’ is… je kan toch gewoon nieuwsgierig zijn… alsof sommige meiden hier nooit een jongenstijdschrift door heeft gebladerd dat is bijna hetzelfde.