Jongens op Girlscene

[i]Hi guys,

Wat vinden jullie eigenlijk van jongens op Girlscene?
[/i]

Zijn die er?

Het is natuurlijk niet de bedoeling dat het een gewoonte wordt, maar ik vind het af en toe wel schattig als een jongen komt vragen om advies eigenlijk :grin:

Ja, er zijn zelfs 2 jongens waarvan hun topics bij de Actieve Onderwerpen staat n.n

ja, weet je dat niet? haha leuk grapje.

boeit me niet zo veel, heb dr geen last van.

Ik vind het vervelend.
De hele essentie van 'girl’scene gaat dan verloren.

ik vind dat girlscene een site voor meisjes is en dat jongens er dus eigenlijk niet horen te komen. aan de andere kant vind ik het juist wel interessant als je eens van een jongen hoort wat hij vindt. maar het blijft toch echt girlscene…

In principe vind ik het prima, maar ze moeten niet overal een topic voor gaan aanmaken :’)

je begint je post ook met ‘hey guys’
haha :grin:

Ik ook :3

Oh haha, een gewoonte :’'D

Ik vind het niet storend als een jongen zo nu en dan advies komt vragen, wel leuk eigenlijk! :slightly_smiling_face: Zolang er geen World of Warcraft discussies komen vind ik alles prima.

Nee, ik vind dat ze naar een ander forum moeten gaan. Ik vond het wel fijn om een eigen forum te hebben waar je meiden-problemen kan bespreken.

Ik vind het prima als een jongen af en toe met een echt probleem komt, en dan een van een normale leeftijd.

Niet een van 13 die truttopics komt aanmaken.

Truttopics? :’'D

Bestaat er eigenlijk ook een jongensforum?
vraag ik me af.

Men zou ook de letters tr- door -k kunnen vervangen, maar dat is niet netjes :slightly_smiling_face:

ik vind het leuk, moet ik eerlijk zeggen.

Ooh. I get it.