Jongens op dit forum?

Goede avond :stuck_out_tongue:

Ik vroeg me eigenlijk af…
Wat vinden jullie eigenlijk van als er een jongen op deze meiden site/forum zit?

ik hoor graag jullie mening.

Grtjes :relieved:

Nou, moet ie lekker doen haha, misschien wel handig, weet ie meteenhoe meiden denken xD Ik zeg; sla je voordeel er uit ^^

jij bent dus een jongen?
haha ik vind het goed maar waarom zou je…?
ben je soms homo (niet rot bedoeld maar is gewoon een vraag!) of vind je het interessant om te lezen over dingen die meisjes interesseren? =)

Jongens zijn toch niet toegestaan op Girlscene?

is wel handy, net zoals by dat topic; wat heb je altyd al van jongens willen weten? dan kunnen jongens helpen ;d

Als eerst kwam ik via google hier… was iets aan t zoeken en stond deze site ook tussen… :S
Waarom ik hier zit…
Ik vind het wel grappig om te lezen wat ‘jullie’ zo over ons zeggen, denken, afvragen enzoo

Nee ben geen homo :nauseated_face:

GIRLscene? 8D

Deud heb je wat tegen homo’s?

En wat vind je van deze “meidenwereld” ? :stuck_out_tongue:

Ik vind het niet erg, maar volgens mij word je zodirect weggekickt :grinning:

Veel plezier hier in alle geval :stuck_out_tongue:

eerst was er ook een jongen op het forum (JustDaany ofzo volgens mij) maar Monique wilde niet dat hij op het forum zat, dus dat zal jij ook wel niet mogen xd maar hij hefet denk ik wel nog een account ofzo

Heel… en heel… een heel apart :grinning_face_with_smiling_eyes:

Homo’s, of jongens die te lazy zijn om meisjes in het echte leven te zoeken, of ze kunnen niet lezen en denken dat dit zoiets al Hyves is.

Nu weet je eens hoe het is om een meisje te zijn haha :stuck_out_tongue:

haha en ben je een beetje knap?
ik vind het wel grappig

hihi foto? :kissing:

Ik hou het denk gewoon maar bij jongen zijn :wink:
Als ik echt niks anders te doen heb zal ik ooit een keer hier op kijken, gelukkig is het niet zo vaak dus

ik vind het niet erg. xD

ja er was ook nog een andere jongen die mocht ook niets meer posten van Monique

Ik heb er niet zo’n moeite mee, als het bij een paar blijft… Maar je zult binnenkort wel worden geband of ruzie krijgen :’)