Jongens ontmoeten via internet?

Weet iemand misschien een manier om jongens te ontmoeten via internet?$$

c’:

@ seawave hmm heb je gelijk in ;3
maar tis de enigste manier voor mij om met jongens in contact te kunnen komen. ( okay dit klinkt heel erg wanhopig ofs lol haha)
ik mag zeg maar geen verkering vanwege cultuurshit/ouders, niet toegestaan. mag niet uitgaan met vriendinnen enzo
drm via internet $

en de titel is onduidelijk

Titel is inderdaad onduidelijk. Daarnaast weet ik niet of het verstandig is om jongens via het internet te ontmoeten.

Je kan ze overal ontmoeten. Bijv. chatsites, alhoewel daar wel eeen hoop rare mensen opzitten. Verder kun je ze ontmoeten op forums. En miss kun je via hyves in contact komen met jongens. Maar wat al eerder gezegd is, ik zal er wel mee uitkijken!!

Neem tagged.

ben je moslim ? en hoe oud ben je als ik vragen mag. Ik snap heel goed dat je graag uit wil enzo wel kut dat het niet kan:(

ik ben 16 word bijna 17

Hyves…

ik had mijn vriend via tagged ontmoet bij toeval.

haha en dan heb ik net vandaag de film Trust gekeken in de bioscoop (’:
nou als ik jou was… zou ik ze niet opzoeken via internet. heb het zelf wel eens meegemaakt, is ook niks ergs gebeurd, 1.5 jaar relatie mee gehad zelfs.
maar dat ligt oa ook aan het feit dat hij uit dezelfde stad kwam en dat ik hem per toeval in een supermarkt had gezien voor ik de eerste date ofzo had.

Naaj, via internet doen veel mensen zich anders voor dan ze zijn.
Dus misschien niet een heel slim idee?

Hyves of een chatbox
weet-ik-het

(maak een Relatieplanet aan :stuck_out_tongue: of een Pepper)
Ik vind het geen manier om jongens te ontmoeten. Meestal heb je alleen van die ‘’ Horney Basterds ‘’

Mijn ex via Hyves ontmoet en we waren meer dan 2 jaar samen, dus ja. Ik ben het levende bewijs dat het wel kan werken.
Het hoeft niet altijd zo te zijn dat je “verkeerde” mensen tegenkomt op internet. Maar kijk natuurlijk wel uit…

Habbo. :’)

/