Jongens onder elkaar..

Hoi allemaal!
Ik heb bijna 2,5 jaar een vriend en het gaat nu eigenlijk heel goed . Een paar maanden geleden ben ik er achter gekomen dat hij mij alleen 2 jaar lang heeft ‘voorgelogen’ . Ik weet niet of ik het zo moet noemen maar hij heeft dus achter mijn rug om met zijn beste vriend heel veel plaatjes uitgewisseld van meisjes in lingerie etc. Ook zette hij daar teksten bij van die wil ik wel doen enzo. Ik was er kapot van dat hij zulke dingen achter mijn rug om deed . Hij zei dat het niet kwaad bedoeld was maar gwn jongens onder elkaar .

Ik vond het raar dat hij het zo opvatte en kreeg bijna het idee dat ik me aanstelde .
Wat vinden jullie ?
Kan dit in een relatie?

Nu zou ik zeggen; ‘joh het zijn maar foto’s .Zolang het daarbij blijft.’
Maar waarschijnlijk zou ik zelf ook woest worden.
Dus ehhh. Ja.
Hier heb je niks aan.

Ik vind het niet echt kunnen dat hij zegt : ’ die wil ik wel doen’. Dat gaat voor mij te ver, dus nee je stelt je niet aan. Ik zou dit even goed met hem bespreken!

Dankje, dat heb ik ook zeker al gedaan maar het blijft me dwars zitten . Die beste vriend kan ik ook niet meer normaal aankijken .

Aan de ene kant zou ik het niet zo’n probleem vinden dat hij nog naar andere mooie meisjes kijkt. Mijn vriend heeft ook nog Emma Watson als een van zijn telefoon achtergronden en dat vind ik wel best.

Aan de andere kant denk ik dat je best mag laten weten dat je je er misschien een soort geintimideerd door voelt. (geintimideerd is misschien niet helemaal de juiste woordkeus, sorry) Want als hij echt veel tijd steekt in het commentaar geven op halfnaakte meisjes kan ik me heel goed voorstellen dat jij daar niet blij van word.

Ja het is bij mij ook meer van , die plaatjes oke . Maar doe dat niet stiekem . Maar die teksten erbij deden gewoon pijn

-

Eerlijk gezegd denk ik dat elke jongen dit doet hoor. Via whatsapp of in het echt. Ik heb er geen moeite mee.

Heel veel jongens doen dit! Ik had laatst ook met een jongen afgesproken en toen ik zijn telefoon had vond ik ook allemaal van rare plaatjes. Hij zei dat het door een whatsapp groep kwam en ja dat klopte ook. Dus al die jongens in die groep doen er eigenlijk aan mee. Alleen bij jou waren het die teksten. Waarschijnlijk meent die er helemaal niks van en ik snap dat het moeilijk voor je is maar jongens doen en zeggen dit echt wel vaker. Praat er nog een keertje met hem over?

Dit

Ik zou er ook een probleem van maken. Dat je naar andere vrouwen kijkt, oké, maar om dat nu te gaan delen met je vrienden en dan die commentaar erbij geven… Ik vind het nogal kinderachtig.

Ik vind het nogal respectloos naar jou. Ik zou ‘t ook niet cool vinden, wat zou hij ervan vinden als hetzelfde deed :’) waarschijnlijk gaat hij zich dan ook ‘’’‘aanstellen’’’’ erover

Ik zou het zelf niet zo’n probleem vinden, maar dit is echt persoonlijk. Als jij het wel moeilijk vind, kan je dat best duidelijk maken; verder zou ik het laten, aangezien het ook zijn privé leven is en je niet alles hoeft te controleren als vriendin zijnde (naar mijn mening).

Wat hierboven wordt gezegd kan je hem trouwens ook voorleggen (reverse psychology werkt vaak erg goed): stel je voor dat ik dat zou doen, hoe zou jij dat dan vinden? (niet verwijtend maar als een serieuze vraag)

bedankt iedereen! en inderdaad hij blijft wel trouw. Het probleem is dan ook dat hij vaker heeft gelogen en ik dat dus moeilijk vind . Het vertrouwen is een beetje weg

Dat is toch niet echt liegen.
Denk dat dat best normaal is onder jongens.
Daarnaast moet ik eerlijk zeggen dat ik dat dus ook altijd met een vriend van mij deed :’)

Dit. Ik denk dat mijn vriend me dan ook zou uitlachen als ik er zoveel drama over zou maken.
Hij laat me ook vaker foto’s zien die hij krijgt en dan reageer ik er ook op van: “ja de zou ik ook doen” of zoiets onnozels.

Het zijn maar foto’s en zo zijn jongens. Ik zou me er niet teveel druk om maken.

Zo zijn mannen nou eenmaal… helaas…
maar zie het zo, je hebt al 2,5 jaar een relatie met hem voor een reden! Dat is knap, aangezien er meer relaties stranden dan doorgaan na de “extreme verliefdheid periode”.

onzekerheid van de jongens,ze hebben het graag over
anderen vrouwen onbewust.

zolang ze er niks er mee er gaan doen is nergens over drukte maken,als ze
er mee gaan doen dan pas moet je zelf afvragen of dit wel de bedoeling er van is
dan is vertrouwen ook kwijt.

Mag ik vragen waarom je vindt dat dit achter je rug omgaat? Hij hoeft toch niet alles te delen dat hij naar anderen zegt. Of gaan alle gesprekken die hij met anderen heeft en niet aan jou verteld ook achter je rug om? Ik snap wel dat het ergens vervelend kan voelen, maar denk ook dat je er niet een te groot probleem van moet maken.