Jongens of meisjes?

Ik weet niet zo goed of ik op jongens of op meisjes val. Ik vind namelijk een meisje heel leuk, maar ik heb al wel een vriendje gehad… Heeft iemand hetzelfde of heeft iemand tips voor me???
Help me plsss van ik zit heel erg in de knoop

Hee,

Lastige gevoelens! Misschien val je wel op beide? dan ben je bi dat kan net zo goed kunnen natuurlijk.

Suc6

Kuzziess June

Misschien gewoon beide? Veel meiden die ik ken zijn gewoon lekker bi. Wel zo leuk. :wink:

Misschien heb je makkelijk praten als je 22 bent zoals ik en de puberteit voorbij bent. Maar meid, wat maakt het uit!
Ik weet het zelf ook nog steeds niet maar ben dolgelukkig met mijn vriend. En dat is het enige wat voor mij telt. Soms kijk ik ook wel eens naar meiden, en ik weet ook nog steeds niet 100% zeker of ik nooit een meisje leuk heb gevonden.

Maar tuurlijk kan dat! Je kan bi, lesbisch of hetero zijn. Of alles daartussenin! Dat in hokjes stoppen is nergens voor nodig, kost veel te veel tijd om wat eigenlijk?

Als jij dat meisje leuk vind dan zou ik zeggen, ga ervoor! En dan zie je wel waar het schip strand. Blijkt het niks te zijn? Helaas! Maar wie weet is het wel hartstikke leuk samen en ga je een hele leuke tijd tegemoet.

Zolang je doet wat goed voelt en wat jou gelukkig maakt is het goed! Succes x

1 like