Jongens met make up

Ehh…dat iedereen gelijk gay roept vind ik ook wel weer overdreven ('8

Ja, best wel overdreven… Ik vind het ook juist iets voor jongens die heel veel zwart of skatekleding dragen enzo. Die hebben wij op school, en die hebben dan eyeliner ofzo, of nagellak. Maar ik vind het dus juist niets voor ‘homo’s’

erg apart vind ik het vaak.

Ik vind een héééél dun lijntje oogpotlood nietzo erg (als hij het maar niet te vaak doet)
verder: nee.

Gewoon echt lélijk

Een beetje smudgy eyeliner kan een rockster mee weg komen. Maar bij Bill Kaulitz is het veel en veel te veel.

bij sommige staat het wel leuk, maar bij de meeste niet :stuck_out_tongue:

Ieel.

vreselijk

Gay…

wie vinden jullie de lekkerste jongens :face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow:?? :headbang2

oke niet echt gay ofz echt gay is echt als je ‘meisjes make up’ op doet mascara,lipgloss,enz. maar het is gewoon lelijk .:slightly_smiling_face:

skaters met eyeliner en nagelak? xD

Sommige jongens staat het echt mooi. Maar de meeste kunnen het beter niet doen.

Ghehe, ja weet ik veel, maar die allemaal ‘skate-kleding’ dragen enzo, en dan doen ze er zwarte nagellak en een randje langs hun ogen bij… En sommigen verven ook hun haar… :metal: :roll_eyes:

Bij sommige jongens is het wel leuk :drooling_face: vorige week had mijn klas theaterdag en toen was er een jongen waar de grime mensen een lijntje onder zijn ogen getrokken hadden en dat stond echt niet verkeerd xD

Het is maar wat jij onder ‘skate kleding’ verstaat…

Ik vind het niets, ook niet bij skaters.

gatvér, echt lelijk

ALEX EVANS!! :flushed: