Jongens met een lijntje oogpotlood

Heeey, ik had n vraagje. Ik ben een jongen van 17 jaar, speel gitaar en ben de zanger in twee pop/rockbands. Ik draag al meer dan een jaar dagelijks een lijntje zwart oogpotlood, dit omdat ik het best cool eruit vind zien. Ik ben totaal niet gay/een beetje vrouwelijk ofzo, maar ik vroeg me af hoe dit nou zit met jongen+oogpotlood. Ik ben benieuwd naar jullie mening! :slightly_smiling_face:

Ik vind het niet mooi, maar je moet doen wat je niet laten kan. Je bent een jongen, dus foeifoei je hoort hier niet.

Haha, ja dit.

Het is maar wat je zelf leuk vind.

Dit is een meisjesforum, je kan beter naar FOK forum gaan, ofso

ik denk dat het toffer is zonder een getekend lijntje :wink:

Ik vind soms dat je er wel mooiere ogen van krijgt, maar vaak wordt het te veel. Ik zou het niet doen, of je nou in een rockband speelt of niet… En trouwens, je zegt dat je niet gay of vrouwelijk bent: what the hell spook je hier dan uit? Just saying :cold_sweat:

Zolang het niet heel erg opvalt kan ik het misschien wel mooi vinden, anders echt niet.

Ik vind het wel mooi hahah :flushed: maar zou me toch afvragen of je gay was iig.

Ik vind het persoonlijk niet mooi. Pas ook nog een band gezien waarvan de zanger dat had, en je ziet het lijntje gewoon staan vanuit het publiek, dus het ziet er vet onnatuurlijk uit.

Haha nee, vreselijk.

bij Brandon Flowers stond het anders best goed…

maar nee. ik vind het niet horen haha

edit: over Brandon gesproken, leuke avatar :wink:
-mega Killers fan hierzo-

Slotje. Mannen en jongens zijn niet toegestaan op dit forum, de TS zal worden geband.