jongens maken me zo ongellukig

halllo allemaa!lhele rare tijd om dit te schrijven maar ik ben net terug van het uitgaan

ik wordt zo depressief en ongelukkig van jongens en vraag me af of meer meisjes hier last van hebben !?

een paar voorbeelden:

• ik zou vandaag een date hebben maar uiteindelijk ging het niet door en denk ook niet dat het ooit nog gaat gebeuren
  • een jongen tijdens het uitgaaan was super leuk en gezellg en we hebben een half uur alleen gepraat zegt hij ineeens: ja sorry maar ik heb een vriendin (doei weg.)
  • en al de andere jongens waaar ik ook veel contact mee heb gehad verloren alemaal hun interesse of vonden me ineens niet leuk meerr…

pffff wat moet ik hier nou van denken ? want mn vriendinnen zeggen altijd dat iik er super leuk uitzie en ik ben van mezelf super spontaan

oooh en daarnaast heb ik ook het idee dat ik bijna altijd degene ben die de ander aanspreekt en ze komen dus niet naar mij toe uit zichzelf…

Minder bezig zijn met een jongen willen vinden, maar gewoon lol hebben met vriendinnen. Je komt vanzelf wel een jongen tegen die je gelukkig maakt!

Ja lekker makkelijk sSaladFingers

Wat Asella zegt, minder focussen erop, geen wonder dat je ongelukkig bent als dat het enige is dat je bezig houdt.

Edit: Misschien ben je er ook nog wat te jong voor.

Jongens hoeven niet altijd date-material te zijn. Het kunnen toch ook gewoon vrienden zijn? Je moet niet zo gericht zijn op het zoeken van een relatie en het gewoon toelaten mocht het wel gebeuren. Als je je focussed op die jongens vergeet je de leuke dingen.

ongelukkig*

Waarom laat je jongens niet een periode met rust? En gewoon lekker me je vriendinnen leuke dingen doen.

Ik heb dit “vroeger” ook heeel erg gehad… Maar toen ben ik me er geen zorgen meer om gaan maken en gedacht agjhaa komt van zelf wel. En ben nu al tijdje "bezig"met een leuke jongen en ga binnenkort date! (en hij is wel naar mij gekomen)

DUS! haha komt écht goed! Believe me!

successs